معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: 300 هزار میلیارد ریال بودجه از سوی مجلس شورای اسلامی در سال جاری برای آموزش و پرورش مصوب شده که 99 درصد برای حقوق پرسنل این وزارتخانه تخصیص داده می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان .، سید محمد بطحایی در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه سیستان در زابل یکی از مشکلات آموزش و پرورش را تخصیص بودجه دانست و گفت: تنها یک درصد از این بودجه در موارد کیفیت بخشی آموزش و پرورش هزینه می شود.
وی با اشاره به دیدار اخیر نمایندگان منتخب مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی با وزیر آموزش و پرورش گفت: با نگاهی که نمایندگان منتخب مردم این منطقه به آموزش و پرورش دارند به طور قطع فضای آموزشی سیستان توسعه پیدا می کند.
معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: اگر امروز در برخی شهرهای کشور از حیث مباحث اقتصادی، افرادی در دادگاه و به معضل اعتیاد گرفتار می شوند بدلیل غفلت از آموزش و پرورش بوده است.
بطحایی با اشاره به اینکه نگاه به مدارس امروز می تواند آینده را پیش پینی کند، تصریح کرد: دولت یازدهم نگاه ویژه ای به آموزش و پرروش برای کاهش فاصله ها دارد.
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.