73 دوربين ثبت تخلف سرعت در شهر اصفهان فعال است.

سرهنگ رضايي در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: در يكي دو روز گذشته شاهد تصادفات دلخراشي در خيابان هاي پرتردد شهر بوديم كه مي توان بيشترين دليل اين تصادفات را بي احتياطي و عدم سرعت مطمئنه بدانيم.
رئيس پليس راهور فرماندهي انتظامي استان اصفهان با بيان اينكه خودروهايي كه اقدام به حركت نمايشي در خيابان مي كنند علاوه بر خود براي ساير شهروندان نيز مخاطراتي به همراه دارند افزود: سرعت غير مجاز، حركت مارپيچ و غير متعارف، تجاوز به چپ و اقدامات خطرساز از جمله مواردي است كه در حوزه خط قرمزي پليس قرار دارد .
وي با اشاره به اينكه هم اكنون 73  دوربين ثبت تخلف سرعت در 64 معبر بلوار و بزرگراه و 157  دوربين نظارت تصويري در شهر اصفهان فعال است افزود: تمام اين دوربين ها به صورت 24 ساعته فعال هستند.
وي اذعان داشت: تمامي بزرگراه هاي اصفهان مجهز به دوربين هستند و بايد گفت با وجود دوربين هاي نظارتي كه به نوعي چشمان نامحسوس شهر هستند، ميزان ميانگين تخلفات كاهش چشمگيري داشته است.
رئيس پليس راهوراستان اصفهان از سرنشینان خودروها درخواست کرد که  حتماً کمربند ایمنی خود را ببندند تا اگر دچار حادثه شدند صدمات جسمانی کمتری را متحمل شوند؛ همچنین از مواردی که حواس راننده را پرت می‌کند اجتناب کنند.



انتهای پیام/م
برچسب ها: دوربین ، ثبت تخلف ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار