فعالان اقتصادی و صنوف جزیره قشم تا پایان بهار فرصت دارند برای بهره مندی از معافیت مالیاتی مجوزهای خود را تمدید کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به 2 نوبت فرصت فعالان اقتصادی قشم برای تمدید مجوز در سال گذشته گفت: این زمان به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.
کیهان عباسیان افزود: فعالان اقتصادی این منطقه با داشتن مجوز معتبر از سوی این سازمان از پرداخت مالیات معاف می شوند.
وی گفت: براساس ماده 13 قانون مناطق آزاد کشور، معافیت مالیات بردرآمد و دارایی در این مناطق از جمله قشم به فعالانی که مجوز آنان از سوی این سازمان صادر شده باشد، اختصاص می یابد.
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم افزود: همه فعالان اقتصادی فاقد مجوز معتبر و همچنین صنوفی که گزارش عملکرد خود را تا پایان خرداد به مدیریت نظارت بر عملکرد فعالان اقتصادی این سازمان ارائه نکنند، تابع قوانین و مقررات مالیات سرزمین اصلی خواهند شد.
عباسیان با اشاره به مجوز رسمی 40 واحد دفتر املاک در این جزیره از سوی سازمان منطقه آزاد قشم، گفت: بیش از 300 واحد دفتر املاک بدون مجوز رسمی در نقاط مختلف این جزیره در حال فعالیت هستند.
وی از همه صنوف منطقه آزاد قشم خواست در زمان تعیین شده با مراجعه به مدیریت نظارت بر عملکرد فعالان اقتصادی واقع در اسکله بهمن ضلع جنوبی اداره بنادر و امور پایانه ها نسبت به تمدید مجوز و یا دریافت مجوز فعالیت از این نهاد قانونی، اقدام کنند.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.