یک عضو جبهه ایستادگی گفت: برنامه‌‌ریزی اصولگرایان برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری 96 به عملکرد روحانی در یک سال باقی مانده بستگی دارد.

ابوالقاسم رئوفیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون برنامه اصولگرایان برای انتخابات خرداد 96 اظهار داشت: اصولگرایان تا کنون تصمیمی مبنی بر اینکه با چه کسی به عرصه رقابت انتخابات ریاست جمهوری آتی وارد شوند، نگرفته‌اند.
 
وی در ادامه افزود: برنامه‌‌ریزی اصولگرایان برای حضور در انتخابات خرداد 96 به عملکرد دولت روحانی در یک سال باقی مانده بستگی دارد چرا که کارکرد دولت تدبیر و امید در مباحث اقتصادی و وضعیت معیشت مردم در این زمینه اثر گذار است.
 
مسئول ستاد انتخابات جبهه ایستادگی با اشاره به برجام، گفت: برجام دستاوردی مهم در عرصه سیاسی و دیپلماسی بود که در آن حقوق هسته‌ای ملت ایران به رسمیت شناخته شد و اینکه برخی این قرارداد را "هیچ" تلقی می‌کنند، تعبیر مناسبی نیست چرا که تلاش‌های بسیاری از جانب دولت و تیم مذاکره کننده در این راستا صورت گرفته است.
 
رئوفیان با بیان اینکه دولت باید فهرست دستاوردهای برجام را برای آگاهی مردم منتشر کند، گفت: مردم و دولت برای مقابله با بدعهدی‌های آمریکا و وادارسازی طرف غربی به انجام کامل تعهداتشان باید به یک وفاق و هماهنگی برسند.
 
دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین در پایان با اشاره به نامه‌ای که از جانب این حزب به رئیس قرارگاه اقتصاد مقاومتی فرستاده شد، خاطر نشان کرد: متاسفانه با وجود اعلام آمادگی حزب اسلامی ایران زمین برای ارائه راهبردهایی در بحث بازارچه‌های نفتی، مبارزه با قاچاق کالا و اصلاح الگوی مصرف، هنوز جوابیه‌ای از جانب این قرارگاه برای ما ارسال نشده است.
 


انتهای پیام/
برچسب ها: برجام ، روحانی ، دستاورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار