تظاهرات کارگران انگلیسی در اعتراض به سیاست های ریاضت اقتصادی

شماری از معترضان در لندن به منظور نشان دادن اعتراض خود به سیاست‌های ریاضت اقتصادی دولت و وضع نامناسب زندگی کارگران کم درآمد تظاهرات کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پرس تی وی، شماری از معترضان در قلب تجاری لندن پایتخت انگلیس به منظور نشان دادن اعتراض خود به سیاست های ریاضت اقتصادی دولت و پایین بودن حداقل دستمزدها و وضع نامناسب زندگی کارگران کم درآمد تظاهرات کردند.

در لندن حداقل دستمزدی که برای گذران زندگی تعیین شده، حدود 10 پوند برای هر ساعت است با وجود این بسیاری از کارگران هنوز کمتر از این مقدار دستمزد دریافت می کنند.

«جان مک دانل» وزیر دارایی دولت در سایه حزب کارگر که در این تظاهرات شرکت داشت گفت: ما این تظاهرات را در دفاع از حقوق اتحادیه های کارگری برگزار کرده ایم. مردم باید حداقل دستمزدی را که برای زندگی در لندن نیاز است، دریافت کنند.

پتروس الیا از انجمن صدای متحد جهان گفت: شرکت های بزرگ به ویژه شرکتهای چند ملیتی در لندن سعی می کنند بیشتر از حداقل دستمزد تعیین شده را پرداخت نکنند. متاسفانه حداقل دستمزد تعیین شده برای شهر لندن کفاف مخارج زندگی را نمی دهد و باید افزایش پیدا کند.

جیسون مایور لی دیگر فعال کارگری گفت: متاسفانه تا به شرکتهای بزرگ فشار آورده نشود، حقوق مردم را پرداخت نمی کنند. ادامه این فشارها ضروری است زیرا شرکتهای بزرگ به این راحتی تسلیم خواسته معترضان نمی شوند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار