خبرگزاری رویترز گزارش داد: دموکرات‌ها از "دونالد ترامپ" برای ترساندن رأی‌دهندگان استفاده می‌کنند.

مخالفان جمهوریخواهان: به نامزد دموکرات رأی بدهید تا ترامپ برنده نشود!
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز؛ برخی فعالان حزب دموکرات در آمریکا از "دونالد ترامپ" نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری که اظهاراتش درباره مهاجران غیرقانونی و زنان، جنجال برانگیز شده است به عنوان ابزاری به نفع حزب دموکرات در مبارزات انتخابات ریاست جمهوری استفاده می کنند. 

در حالی که قرار است انتخابات مقدماتی درون حزبی در ایالت کالیفرنیا روز هفتم ژوئن برگزار شود، فعالان دموکرات در «اورنج کانتی» در حالی که عکس های ترامپ را در دست دارند، مردم را تشویق می کنند به نامزد حزب دموکرات رای دهند تا ترامپ برنده نشود. 

هنری واندرمایر از مقامات محلی در اورنج کاونتی -که ساکنان آن به طور سنتی طرفدار حزب جمهوری خواه هستند- گفت فعالان حزب دموکرات از مردم می خواهند در انتخابات مقدماتی شرکت کنند و هشدار می دهند اگر به انتخاب قویترین نامزد حزب دموکرات کمک نکنند، این شخص (ترامپ) برنده خواهد شد. 

"هولی شولمن" سخنگوی حزب دموکرات در نیوهمپشایر گفت: همه شاخه های حزب دموکرات در ایالت کالیفرنیا تلاش می کنند از تفاوت نامزدها، حداکثر بهره برداری را به عمل آورند. 

از سوی دیگر قطعی به نظر می رسد که جمهوری خواهان نیز از هیلاری کلینتون نامزد پیشرو حزب دموکرات به شکلی مشابه به نفع خود استفاده خواهند کرد. کمیته ملی حزب جمهوری خواه در بیانیه ای اعلام کرد، هیچ ابزاری برای جذب داوطلبان برای تبلیغ و جمع آوری پول و متحد کردن حزب جمهوری خواه بهتر از ابزار احتمال رئیس جمهور شدن هیلاری کلینتون نیست که ما را بیش از پیش به عقب باز خواهد گرداند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
نماینده آقای حسین باراک اباما،آقای مارکو روبیو است
United States of America
ناشناس
۲۳:۱۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
میگم نکنه این بابا ترامپ همون سفیانی آخرالزمان باشه. چون سفیانی ملعون مولود نامشروعه.کجا معلوم پدرو مادرشناسنامه ایش واقعا والدینش باشن.خصوصیات ظاهریش هم که جور در میاد.از لحاظ اخلاقی و اعتقادی هم که صفره و شدیدا هم نژادپرست و مخالف مسلموناس
آخرین اخبار