فرمانده سپاه تهران گفت: مردم ما با حضور در مراسم ارتحال نشان می‌دهند که راه امام بزرگوارشان را ادامه می‌دهند.

مردم ما با حضور در مراسم ارتحال نشان می‌دهند، راه امام بزرگوارشان را ادامه می‌دهندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه تهران بزرگ و فرمانده قرارگاه شهید فهمیده (قرارگاه برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره)  در همایش ستاد برگزاری بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) که در سالن شهید فهمیده مجموعه 5 آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد اظهار داشت: امیدوارم امسال با شرایط مناسبی که به وجود می آوریم بتوانیم خادم خوبی برای امام بزرگوار که بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند، باشیم.

فرمانده سپاه تهران ادامه داد: ما هرچه که داریم باید برای برگزاری مراسم امام خرج کنیم تا راه ایشان ادامه یابد ما در قرارگاه شهید فهمیده دو مسئولیت مهم برعهده داریم که باید آنها را به نحو احسنت انجام دهیم.

وی افزود: ما باید فضایی را برای زائرین حرم امام فراهم کنیم تا آنها بتوانند در این فضای معنوی خاص حضور پیدا کرده و از بیانات مقام معظم رهبری که ادامه دهنده راه امام خمینی هستند بهره ببرند. همایشی که امروز برگزار شد تأکیدی بود بر اینکه با هماهنگی بتوانیم مراسم امسال را بهتر از سالهای گذشته برگزار کنیم.

فرمانده قرارگاه شهید فهمیده تصریح کرد: زیرساخت‌ها و مجموعه‌ها و هماهنگی ‌های لازم صورت گرفته تا انشاءالله بتوان این مسئولیت بزرگ را به خوبی انجام داد هر ساله بیش از 1 میلیون نفر برای زیارت مرقد مطهر امام خمینی(ره) به حرم مطهر می‌آیند که این خود یک فرصت طلایی است تا ما بتوانیم در برابر کسانی که می‌خواهند راه امام را منحرف کنند بایستیم.

سردارکاظمینی در ادامه گفت: فرماندهی معظم کل قوا به این فرصت طلایی درسال گذشته اشاره کردند و فرمودند، نیروهای برگزار کننده مراسم باید این حضور پررنگ را دائما به خود گوشزد کنند ایشان در ادامه سخنانشان فرمودند، که اگر راه امام فراموش شود ملت ایران سیلی خواهند خورد ما نباید بگذاریم که این اتفاق بیافتد.

وی ادامه داد: فلسفه سالگرد امام راحل در همین مسئله است چون وقتی راه امام توسط ملت ما ادامه داشته باشد این ملت ملتی پویا خواهد بود که در کنار این پویا بودن خط مشی مبارزه با استکبار را نیز ادامه خواهد داد. همه باید بدانیم که پایان راه امام زمانی خواهد بود که امام عصر(عج) ظهور کند ما اگر بتوانیم راه امام را ادامه دهیم، می‌توانیم اسلامی شکست ناپذیر داشته باشیم.

فرمانده سپاه تهران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: ما اگر روحیه انقلابی نداشته باشیم نمی‌توانیم راه امام را ادامه دهیم به همین خاطر نیز مقام معظم رهبری بارها فرموده‌‌اند که فقط کسانی که روحیه انقلابی دارند می‌توانند راه امام را ادامه دهند. مسئولین کشوری باید با توجه به خط مشی امام راحل به مسائل داخلی و خارجی توجه داشته و نباید بگذارند عوامل نفوذی مردم ما را از ادامه راه امام خمینی بازدارند.

سردار کاظمینی در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: امام بزرگوار ما مسیری را برای مستضعفین بوجود آوردند که دشمنان امروزه این مرز و بوم می‌خواهند تا مردم راه ایشان را ادامه ندهند که این حضور پررنگ ملت در مراسم ارتحال خطی بر تمام افکار پلید آنها خواهد داشت ما اگر می‌خواهیم خادم خوبی برای زائرین امام راحل باشیم باید کاری کنیم که این مراسم در آرامش و امنیت و در بستر معنوی خاصی برگزار شود ما با این کار می‌توانیم نشان دهیم که ملت ایران هنوز هم راه امام را زنده نگاه داشته و آن را ادامه می‌دهند.



انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار