معاون امور مجلس و استانهای سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: همیشه بیشترین چالش را برای جابجایی مدیران در کرمانشاه داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ اسدالله درویش امیری گفت: در طول مدت حضورم در معاونت امور مجلس و استانهای سازمان میراث فرهنگی دوبار مدیرکل استان کرمانشاه تغییر کرده و برای تغییر مدیریت مجبور شده‌ایم دو مرتبه سرپرست بگذاریم.

وی افزود: چرا باید در جابجایی مدیران این استان همیشه یک دوره سرپرستی نیز داشته باشیم، درحالی که می توان با تغییر مدیران قبلی بلافاصله شاهد حضور مدیر جدید بود. کاری که در31 استان دیگر کشور انجام می شود.

درویش امیری تصریح کرد: در شبکه تلگرامم بیش از 60 مورد گزارش در حمایت یا علیه مدیری که می‌خواهیم منصوب و یا عزلش کنیم از سوی دوستان کرمانشاهی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: استاندار کرمانشاه عنوان کرده‌اند که کریدور گردشگری بیستون به کرمانشاه باید به عنوان محور توسعه گردشگری استان معرفی شود که اگر مدیرکل جدید همین یک ماموریت را به درستی انجام دهد، ما نمره قبولی به او می‌دهیم.

درویش امیری همچنین در بخش دیگری از سخنانش به تنوع قومی مذهبی و فرهنگی ایران و به ویژه استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در ایران هم کلیسا و هم مسجد ثبت جهانی شده داریم و تنوع فرهنگی و قومی به حدی است که باید از آن در راستای توسعه گردشگری استفاده کنیم. بسیاری از گردشگران اروپایی حاضرند شبی 100 تا 200 دلار بدهند تا در سیاه چادرهای عشایری ایران اقامت کنند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.