رئیس شورای سیاست‌گذاری جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی گفت: مسئولان باید با حفظ وحدت از ایجاد فضای دوقطبی در کشور جلوگیری کنند.

مخاطب: مسئولان باید با حفظ وحدت از ایجاد فضای دوقطبی در کشور جلوگیری کنندبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رحمان مخاطب در نشست هم‌اندیشی اقتصاد مقاومتی و نقش تدبیر و عقلانیت در اقدام و عمل که به میزبانی جبهه متبوعش برگزار شد؛ اظهار داشت: جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی پس از 3 سال فعالیت در بسیاری از نقاط کشور با تمام قوا و جدیت وارد عرصه انتخابات شد و توانست با حمایت خود نامزدهای موردنظر را وارد مجلس کند.

وی با اشاره به رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی گفت: با وجود تلاش دشمنان ایران اسلامی برای ایجاد شکاف و رخنه خوشبختانه آنها راه به جایی نبرده و نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند.

مخاطب  افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند، مسئولان باید با حفظ وحدت و یکپارچگی خود از ایجاد فضای دوقطبی و دوگانگی در کشور جلوگیری کرده و فضای امنی را در کشور ایجاد کنند.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: باید مواظب باشیم تا اعتدال به عنوان اصل اسلامی درجامعه حفظ شود و از افراط و تفریط احزاب سیاسی در کشور جلوگیری شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، انتخابات ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار