مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران با اعلام این خبر گفت: رادیو ایران سعی دارد که بیشتر از گذشته به موضوع کتابخوانی و مطالعه بپردازد.

یدالله گودرزی مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: مرحله دوم پویش ملی «من کتاب می‌خوانم» با شعار «من برای فرزندم کتاب می‌خوانم» همزمان با اتمام نمایشگاه بین‌المللی تهران رو به اتمام است. این پویش مراحل چندگانه خواهد داشت؛ چرا که جریان کتابخوانی و مطالعه هیچ‌وقت در کشور متوقف نمی‌شود و رسانه سعی دارد که بیش از پیش به این مهم بپردازد. 

گودرزی ادامه داد: در این مرحله سعی شد که پویش روی کودکان متمرکز شود و خانواده‌ها با خواندن کتاب برای کودکان و عادت دادن آن‌ها به بحث فرهنگ‌سازی مثل کتاب، کتابخوانی را در وجود مستعد آن‌ها نهادینه و ملکه کند. در این مرحله سعی شد از نخبگان بیشتری در این پویش ملی بهره برده شود و صاحبان قلم به کمپین کتابخوانی اضافه شدند.

گودرزی تصریح کرد: از جمله افرادی که در این مرحله به پویش ملی کتاب پیوستند، می‌توان به سردار رحیم صفوی مشاور مقام معظم رهبری، مسئولین نمایشگاه بین‌المللی مسعود شهرام‌نیا، جلال‌الدین چهره ماندگار ادبیات کشور، مرتضی پاکدامن معاون پژوهشی وزارت امور خارجه، بهاءالدین خرمشاهی قرآن پژوه و حافظ شناس، شهردار سمنان، شهردار منطقه 14 تهران، حجت‌الاسلام ماندگاری، حجت‌الاسلام سرلک و ... اشاره کرد.


انهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار