بر اساس اعلام مقامات حمل و نقل برزیل ،خط جدید متروی شهر ریودوژانیرو چهار روز قبل از آغاز بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ افتتاح خواهد شد.

گشایش متروی ریودوژانیرو در فاصله ۴ روز تا المپیکبه گزارش خبرنگار  حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، رودریگو ویرا وزیر حمل و نقل برزیل اعلام کرد خط 4 متروی ریودوژانیرو  که محل بازی ها را به مرکز شهر متصل می کند ،روز اول آگوست و چهار روز مانده تا آغاز رسمی بازی‌های المپیک 2016 افتتاح خواهد شد.
البته طبق طرحی که ماه گذشته اعلام شد،عموم  مردم مجاز به استفاده از این مترو نخواهند بود و این خط فقط  مختص ورزشکاران، اصحاب رسانه ،پرسنل معتبر و هواداران دارای بلیط  خواهد بود.
 ویرا در این باره گفت: ما در حال حاضر و در طول ماه‌های ژوئن و جولای همه تست‌های لازم را بر روی این خط  انجام می دهیم. برای مثال در ماه جولای این خط مترو را بدون مسافر راه‌اندازی می کنیم تا همه کسانی که در این خط هستند به آن عادت کنند.
گسترش این خط مترو در ریودوژانیرو برای  بهبود رفت و آمد بیش از 300 هزار نفر در روز طراحی شده است. 
این خط مترو راه اصلی تماشاگرانی است که قصد دارند از مرکز شهر به پارک المپیک بروند تا به این ترتیب فشار از روی جاده هایی در ساعت شلوغی پر از خودرو هستند برداشته شود.


بازی‌های المپیک 2016 ریو از 5 آگوست (15 مرداد) آغاز می شود و تا 21 آگوست به طول خواهد انجامید. 


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
تولیست استان ها برای چی بوشهر نیست؟چ


احسنت
آخرین اخبار