مدیركل تعزیرات حكومتی استان همدان از محکومیت یک میلیارد ریالی قاچاقچی باطری در تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد.

محکومیت یک میلیارد ریالی قاچاقچی باطری در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علیرضا حسن‌پور اظهار داشت: درپی اجرای طرح نظارتی ویژه بیمارستان‌ها و مراكز درمانی توسط تعزیرات، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی، یک واحد عینک‌سازی به دلیل نداشتن مجوز و عدم حضور مسئول فنی پلمب شد.


وی افزود: همچنین یک مطب چشم پزشکی به دلیل فروش فرم و عینک به شکل غیرمجاز و تداخل صنفی اخطار گرفت و تمام کالاهای غیر مجاز داخل مطب مانند عینک، فرم و... توقیف شد.

مدیركل تعزیرات حكومتی استان همدان تصریح کرد: جهت رفاه حال شهروندان شعبه پنجم ویژه بهداشت مركز استان و كلیه شعب شهرستان‌های تابعه برای رسیدگی فوری به شكایات حضوری مردمی در خصوص تخلفات حوزه بهداشت، دارو و درمان اختصاص یافته وهموطنان می‌توانند شكایات كتبی خود را حضوراً به شعب مزبور تقدیم و یا گزارشات خود را از طریق سامانه پیامکی 30009651 اعلام کنند.

وی همچنین به اجرای رأی میلیاردی قاچاق باطری اشاره کرد و ابراز داشت: فردی كه تعداد 170 عدد باطری قاچاق به ارزش 823 میلیون و 643 هزار ریال را به وسیله یك دستگاه کامیون حمل می‌کرد دستگیر و پرونده وی در تعزیرات حكومتی همدان تشكیل شد.

حسن‌پور افزود: شعبه چهارم ویژه قاچاق کالا و ارز این اداره كل مشارالیه را علاوه بر ضبط كالا به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت محكوم كرد.

وی خاطرنشان کرد: پس از ارسال پرونده به اجرای احکام با استفاده از راهکارهای قانونی تاکنون 500 میلیون ریال از جریمه نامبرده وصول و به حساب خزانه واریز و بقیه نیز در حال وصول است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.