معاون فرماندار تفت :هماهنگی و تعامل بین همه بخشها را برای توسعه فرهنگ كتاب در جامعه ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ ناصر دهقانی معاون فرماندار تفت هماهنگی  و تعامل ميان همه بخشها را براي توسعه فرهنگ كتاب در جامعه ضروری دانست.
 
 وی افزود: مسئوليت توسعه فرهنگ كتاب و كتابخواني، تنها برعهده يك نهاد و يك بخش نيست و همه افراد جامعه و همه نهادها بايد خود را در برابر اين مسئوليت خطير مسئول بدانند و در تحقق آن كوشا باشند.
 
 

معاون فرماندار تفت با اشاره به اهميت و جايگاه توسعه فرهنگ كتاب و كتابخواني اظهار داشت: فرهنگ كتاب و كتابخواني، ستون استوار توسعه فرهنگي است و هر جامعه‌اي كه كتاب در آن از جايگاه و احترام برخوردار باشد، جامعه‌اي آگاه و بابصيرت خواهد بود.

وی با اشاره به استقبال خوب و گسترده از نمايشگاه بين المللي كتاب امسال ادامه داد: استقبال شايسته از نمايشگاه كتاب، نشانه خوب و اميدوار كننده اي است كه بايد اين استقبال و ابراز علاقه به فرهنگ كتاب و كتابخواني در طول سال تداوم يابد و با برنامه‌ريزي منسجمي توسعه يافته و تقويت شود.
 
معاون فرماندار تفت بر همكاري دستگاههاي خدمت‌رسان براي تامين زيرساختها در كتابخانه‌هاي عمومي تفت به ويژه در نواحي روستايي تاكيد و خاطرنشان كرد: بايد با نگاهي خاص و ويژه در خصوص تامين امكانات لازم در كتابخانه‌هاي عمومي تصميم گيري كرد چرا كه اين اقدام، كمك به توسعه فرهنگي در جامعه خواهد بود.

وي با اشاره به درخواستهاي متعدد دانش آموزان براي افزايش ساعت فعاليت كتابخانه‌هاي عمومي تفت با توجه به نزديك شدن به ايام آزمون سراسري ورودي دانشگاهها و مراكز آموز عالي، از اعضاي انجمن كتابخانه هاي عمومي تفت خواست تا با نگاه مثبت در اين رابطه اقدام نمايند.

در ادامه اين نشست در خصوص وضعيت كتابخانه شهيد آويني، تامين انشعاب گاز برخي از كتابخانه‌هاي عمومي روستايي و افزايش ساعت فعاليت كتابخانه‌هاي عمومي تفت با توجه به نزديك شدن به ايام آزمون سراسري ورودي دانشگاهها و مراكز آموز عالي تبادل نظر و تصميمات لازم اتخاذ شد.   
  
 انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.