رئیس اقلیم کردستان عراق با وزیر اطلاعات ایران دیدار کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه شفق نیوز، سید محمود علوی، وزیر اطلاعات ایران در سفر خود به اقلیم کردستان عراق روز گذشته با مسعود بارزانی دیدار کرد.

در بیانیه دفتر ریاست اقلیم کردستان عراق آمده است: بارزانی روز یکشنبه در اربیل با (سید محمود) علوی و هیئت همراه وی متشکل از شماری از دستیاران و مشاوران وزارت اطلاعات ایران دیدار کرد.

در این دیدار که با حضور "مسرور بارزانی،" مشاور شورای امنیت اقلیم کردستان و "فؤاد حسین،" رئیس دیوان ریاست این اقلیم برگزار شد، وزیر اطلاعات کشورمان نظر خود را در خصوص اوضاع سیاسی عراق و منطقه ارائه و بر ادامه حمایت ایران از اقلیم کردستان تأکید کرد.

در این بیانیه همچنین آمده است وزیر اطلاعات کشورمان از بارزانی خواست تا انتظارات و نظرات خود را در خصوص تحولات منطقه بیان کند.

این بیانیه می افزاید: بارزانی با اشاره مختصری در خصوص اوضاع میدانی جبهه های جنگ علیه گروه تروریستی داعش و اوضاع سیاسی عراق برای هیئت مهمان، تأکید کرد جنگ علیه داعش مستلزم همکاری و مساعدت جدی جامعه جهانی است.

بارزانی در این دیدار تأکید کرد:  به منظور از میان بردن کامل داعش و تفکر افراطی تنها نباید با آن مقابله نظامی کرد. وی همچنین بر ضرورت مقابله فکری، اقتصادی و سیاسی با داعش تآکید کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار