۳۸۸هزار محروم استان از مراکز نیکوکاری خدمات دریافت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با اشاره به فعالیت مراکز نیکوکاری در استان گفت: این مراکز از آغاز فعالیت تاکنون به ۳۸۸ هزار نفر در استان خدمات‌رسانی کرده است.

برات سلیمی افزود : از سال 92 تاکنون 207 هزار نفر از مستمندان و محرومان غیر تحت پوشش و درعین‌حال 188 هزار نفر از مددجویان نیز از این مراکز خدمات متنوع دریافت کردند.

وی هدف از تأسیس این مراکز را شناسایی نیازمندان و برآوردن نیازها و مشکلات آن‌ها توسط افراد توانمند و همچنین هدفمند نمودن کمک‌ها و نذورات مردمی از طریق خود مردم و رساندن آن‌ها به دست نیازمندان عنوان کرد.

سلیمی افزود: هم‌اکنون 71 مرکز نیکوکاری در استان در حال فعالیت هستند که 36 مرکز در سطح شهر و 35 مرکز نیز در سطح دهستان‌های استان فعالیت می‌کنند.

به لطف و عنایات مردم خیر استان، حدود 80 هزار نفر از مردم شریف و نوعدوست استان در مراکز نیکوکاری با این نهاد همکاری دارند که 37 هزار و 600 نفر را بانوان و 33 هزار و 400 نفر نیز آقایان هستند.

مردم شریف استان در قالب مراکز نیکوکاری در سال گذشته 9 و نیم میلیارد ریال به نیازمندان محلات خود کمک کردند که این کمک‌ها از ابتدای تأسیس تاکنون به بیش از 93 میلیارد ریال افزایش‌یافته است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.