وفایی‌نژاد از تعطیلی دو ایستگاه آتش‌نشانی در این شهر خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمیدرضا وفایی‌نژاد عضو شورای اسلامی شهر قدس از تعطیلی دو ایستگاه آتش‌نشانی در شهر قدس خبر داد و اظهار کرد: در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر مراتب اعتراض خود را به تعطیلی این دو ایستگاه مطرح کردم.
 
وی افزود: این دو ایستگاه با هزینه مردم شهر و از محل عوارض پرداختی به شهرداری و در حقیقت برای ارائه خدمات ایمنی به شهرداری احداث شده و مشغول خدمات‌دهی به شهروندان بود.
 
عضو شورای اسلامی شهر قدس بیان کرد: شورای اسلامی و شهرداری برای رفع موانع موجود و مشکلات پیش‌ آمده که منجر به تعطیلی این دو ایستگاه شده اقدامات اساسی را به عمل آورده‌اند و در این رابطه شهرداری باید موظف شود مشکل حقوقی و معارض پیش‌آمده را برطرف کند.
 
وی ابراز کرد: در این خصوص دست‌ یاری به سوی دادستان، رئیس دادگستری، فرماندار‌ شهرستان قدس، امام جمعه و سایر مسؤولان ذی‌ربط شهر قدس دراز می‌کنیم و از آنان تقاضا داریم برای راه‌اندازی مجدد و ارائه خدمات آتش‌نشانی در این دو ایستگاه به شورای اسلامی و شهرداری مساعدت لازم را داشته باشند.
 
وفایی‌نژاد در پایان متذکر شد: قابل ذکر است با توجه به اهمیت موضوع ادامه تعطیلی این دو ایستگاه خسارات جبران‌ناپذیری را برای شهروندان قدس به دنبال خواهد داشت.
 
منبع: فارس
 
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۶:۵۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
تا جایی که امکان داره باید ایستگاه های آتش نشانی در کشور خیلی زیاد شوند تا آتش نشان های عزیز راحت تر بتوانند امداد رسانی کنند.
آخرین اخبار