وزارت داخله: آمادگی کامل برای تامین امنیت راهپیمایی "جنبش روشنایی" داریم

وزارت امور داخله اعلام کرده است که آمادگی های لازم برای تامین امنیت تظاهرات امروز در شهر کابل در پیوند به تغییر مسیر انتقال برق توتاپ از بامیان به سالنگ را دارد.

وزارت داخله: آمادگی کامل برای تامین امنیت راهپیمایی
به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، وزارت داخله (کشور) با نشرخبرنامه ای گفته است که رهبری وزارت امور داخله، روز یکشنبه نشستی را به هدف بحث پیرامون چگونگی اتخاذ آمادگی ها برای تامین امنیت راهپیمایی فردا برگزار کرد.

در این نشست، تاج محمد جاهد، وزیر امور داخله، به مسوولین امور هدایت داد تا تمامی آمادگی های لازم را برای تامین امنیت هرچه بهتر راهپیمایی جنبش روشنایی روی دست گیرند.

آقای جاهد، با اشاره به این که تامین امنیت راهپیمایی های مسالمت آمیز یکی از وظایف پولیس ملی می باشد؛ به مسوولین امور دستور داد که در تشریک مساعی با سایر نیروهای امینتی کشور، روی اتخاذ تدابیر بهتر برای تامین امنیت این راهپیمایی کار نموده و اطمینان حاصل کنند که این راهپیمایی از نظر امنیتی با موانعی روبرو نشده و در فضای امن و آرام آغاز و انجام می یابد.

وی؛ با اشاره به دستاوردهای اخیر نیروهای امنیتی گفته است که این نیروها از ظرفیت بالایی برای تامین امنیت کشور برخوردار شده و ایجاب می کند که در تامین امنیت راهپیمایی ها نیز نقش خود را به خوبی ایفا نموده و با حفظ بی طرفی کامل، در جهت تامین امنیت راهپیمایی فردا تلاش نمایند.

در همین حال؛ عبدالرحمان رحمان معین ارشد امور امنیتی وزارت امور داخله، به آمادگی هایی که نیروهای پولیس ملی در همآهنگی با سایر نیروهای امنیتی کشور در جهت تامین امنیت این راهپیمایی گرفته اند؛ اشاره نموده اطمینان داده که راهپیمایی جنبش روشنایی در فضای امن برگزار خواهد شد و نیروهای پولیس ملی از هیچ تلاشی در جهت تامین امنیت این راهپیمایی دریغ نخواهند کرد.

این در حالی است که همزمان با آغاز تظاهرات جاده های منتهی به ارگ ریاست جمهوری با کانتینرها مسدود شده است؛ روند گذاشتن کانتینرها در جاده های منتهی به ارگ از شب گذشته آغاز شده و صبح امروز همه جاده های منتهی به ارگ مسدود بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.