مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی گفت: نخستین رسالت روابط عمومی‌ها، عمل به شعار "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، امیر پورمهدی در جشنواره تقدیر از روابط عمومی‌های برتر دستگاه‌های اجرایی عضو شورای اداری استان، افزود:روابط عمومی‌ها در زمینه افزایش خدمات دولت به مردم بسیار تاثیرگذار هستند.
وی اظهار داشت: تلاش ما در جهت تولید داخلی و تشویق همگان به این امر است تا مشکل رکود و بیکاری حل شود.
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، تلاش برای درخشش مشهد در سال 2017 را سبب ارتقای توان علمی و عملی، توسعه ی همکاری و مشارکت در جهت توسعه ارتباطات ملی و بین‌المللی عنوان کرد و گفت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، روابط عمومی‌ها می‌توانند مسئولیت خطیر محوله را به سرمنزل مقصود برسانند تا به خودباوری دست یابند.
پور مهدی با تاکید بر این که روابط عمومی یک نهاد تخصصی است نه عمومی، تصریح کرد: تعامل سازنده رسانه‌ها با مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌تواند تلاشی در جهت ارتقای تکریم ارباب‌رجوع باشد.
وی با تأکید بر اینکه با توسعه فضای ارتباطی دستگاه‌ها شاهد خدمات مطلوب‌تر به مردم و انعکاس بهتر خدمات دولت به جامعه خواهیم بود، افزود: شخص استاندار به معاونان و مدیران دستگاه‌های اجرایی تأکید کرده است تا بر امر اطلاع‌رسانی اهتمام جدی ورزند؛ چراکه این مسئله نشان از تعهد و تقید به مردم‌سالاری دینی است.
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه مردم ولی‌نعمت ما هستند، گفت: ما موظف به ارائه گزارش کار به مردم هستیم و روابط عمومی‌ها در لزوم پاسخگویی رسانه‌ای و تقویت فعالیت‌های دستگاه‌های خبری و حضور مسئولان در مطبوعات و صداوسیما نقش بسزایی دارند.
انتهای پیام//



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.