سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: سپاهان نیاز به کمک دارد و من هم برای کمک کردن به این تیم آماده هستم.

ویسی: گزینه اولم برای مربیگری سپاهان است/به خاطر مردم خوستان به سفر خارجی نرفتمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  ؛عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره قهرمانی تیمش در گفت: خدا را شکر می کنم ، موفق شدیم دل مردم خوزستان را شاد کنیم و برای آن ها قهرمانی را به ارمغان بیاوریم.مردم خوزستان با فوتبال زندگی می کنند و آن را جز خود می دانند ، قرار بود پس از پایان لیگ به 2 سفر خارجی بروم اما به دلیل شادی مردم و لذت بردن از خوشحالی مردم خوزستان در ایران ماندم و در آینده به امارات می روم.

وی درباره همبستگی فولاد و استقلالی ها در دیدار پایانی گفت: در خوزستان وقتی پای همبستگی بوجود بیاید ، همه تلاش می کنند و تا به آن هدف دست یابند و فولادی و استقلالی ندارد. از قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ برتر همه خوشحال هستند و این نکته بسیار برای من و بازیکنان مهم است.

ویسی افزود: سال گذشته وقتی به پلی آف رفتیم، هواداران شعار "هیاکن رها کن" سر می دادند اما حالا وقتی خوزستانی ها من را می بینند ابتدا می گویند در استقلال بمان و بعد تبریک خواهند گفت ، هدف من حضور در استقلال خوزستان است اما زمانیکه شرایط فراهم نشود از این تیم می روم و نخستین مقصد من سپاهان اصفهان است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان بیان کرد:اعضای تیم ما از لحاظ قلبی و عاطفی بسیار به یکدیگر نزدیک بودند و اصلی ترین دلیل قهرمانی استقلال خوزستان این موضوع است. بازیکنان مان به حاشیه توجه نکردند و فقط کار خود را انجام دادند که این موضوع سبب قهرمانی ما شد.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار