فارس؛

جدال مرگ و زندگی فجری ها در دسته يک فوتبال كشور

در هفته پايانی ليگ دسته يک فوتبال كشور فجر سپاسی شيراز مهمان صنعت نفت آبادان است.

جدال مرگ و زندگی فجری ها در دسته يک فوتبال كشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شيراز ،در حساس ترين ديدار هفته 38 مسابقات دسته يک فوتبال باشگاههاي كشور زردپوشان فجر شهيد سپاسي شيراز رودرروي صنعت نفت آبادان قرار مي گيرند .

اين بازي از ساعت ١٧ و ١٥ دقيقه روز دوشنبه ٢٧ ارديبهشت ماه در ورزشگاه تختي آبادان برگزار مي شود .

گفتنی است تا پايان هفته ٣٧ رقابت ها ، تيم فجر با ٦٠ امتياز در مكان سوم جدول رده بندي قرار دارد و صنعت نفت آبادان با كسب ٥٩ امتياز جايگاه چهارم را در اختيار دارد .

نماينده فوتبال فارس در دسته يك براي صعود به ليگ برتر نيازمند يك تساوي است و شاگردان نادر دست نشان در تيم صنعت بايد هر ٣ امتياز مسابقه با فجر را بدست اورند تا راهي ليگ برتر شوند .
 
علي اصغر كلانتري سرمربي فجر در خصوص اين بازي گفت : اين ديدار براي ما مثل يک فينال است و با تمرينات خوبي كه پشت سر گذاشته ايم براي كسب ٣ امتياز و صعود به دسته برتر به ميدان مي رويم .

مهرداد كريميان كاپيتان فجرشهيد سپاسي شيراز نیز گفت : بعد از بازي با آلومينيوم اراك بچه ها از روحيه خوبي برخوردارند و امید است با دعاي خير مردم و طرفداران با صعود به ليگ برتر هديه خوبي به مردم استان فارس بدهند.

دپارتمان داوري فدراسيون فوتبال حسين زرگر و كمك هايش محمد رضا ابوالفضلي و علي ميرزابيگي را براي قضاوت بازي فجر شهيد سپاسي شيراز و صنعت نفت آبادان در نظر گرفته است .

در هفته ٣٧ فجر شهيد سپاسي با گل دقايق پاياني مسعود ريگي ميهمان خود آلومينيوم اراك را شكست داد .

صنعت نفت آبادان نیز در گيلان ، تيم داماش اين شهر را با تساوي بدون گل متوقف كرد .
 
گفتني است ديدار رفت ٢ تيم با ٢ گل بسود صنعت نفت آبادان به پايان رسيد .

انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار