حجت الاسلام ابراهیمی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: در مسجد مقدس جمکران با فعالیت هایی که صورت می گیرد که بتوانیم میزبان ملیت‌های گوناگون در جشن نیمه شعبان باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ در مسجد مقدس جمکران به مناسبت‌های گوناگون خدماتی شکل می‌گیرد ولی بخش اعظم کار رساندن پیام ناب مهدوی به مخاطبان در عالم است و از حوزه‌های مهم و استراتژیک محسوب می‌شود

حجت‌الاسلام  ابراهیمی  معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران  بیان کرد: ‌استفاده از هنر و زبان هنر در انتقال پیام‌های مهدوی از جمله مواردی است که امسال به صورت جدی در برنامه‌های نیمه شعبان به آن توجه شده است.

وی افزود: هر شب چهارشنبه مانور کوچکی از نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود که جمعیت بیش از 300 هزار نفر حضور پیدا می‌کنند و در بعضی مناسبت‌های خاص این جمعیت به یک میلیون نفر نیز می‌رسد.

حجت الاسلام ابراهیمی عنوان کرد: ولی آنچه که این واقعه بزرگ را رقم می‌زند حضور چشمگیر مخاطبان نشان از علاقه و محبت به معارف ناب مهدوی است و رسالت ما را سنگین‌تر می کند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: در خارج از فضای مسجد و در مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران نیز برنامه‌های متنوع فرهنگی داریم و تلاش شده است در بیرون از جمکران خدمات مردمی تقویت شود و همه با یک شعار واحد پیام واحدی را به جهان منتقل کنیم.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.