عضو سازمان لیگ تاکید کرد تغییر محل برگزاری دیدار نهایی جام حذفی عملاً ممکن نیست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا ساکت در جمع خبرنگاران درباره جلسه‌ای که قرار است صبح فردا در سازمان لیگ برگزار شود گفت: درباره جزئیات دقیق این جلسه اطلاعی ندارم اما امروز مهدی تاج از همکارانش در این سازمان خداحافظی کرد و از زحمات آنان در دوران چهارساله حضور در سازمان لیگ تشکر کرد. البته تمام اعضای سازمان لیگ با قدرت به کار خود ادامه می‌دهند. 

وی درباره دلیل کنار گذاشته شدن منصور قنبرزاده از هیأت رئیسه سازمان لیگ اظهار کرد: با توجه به اینکه قنبرزاده از مدیرعاملی استعفا داده است، از لحاظ قانونی نمی‌توانست در هیأت رئیسه فعالیت کند. اگر اعضای هیأت رئیسه سازمان لیگ و تاج، رئیس فدراسیون فوتبال برای انتخاب قنبرزاده به جمع‌بندی برسند حاشیه به وجود نمی‌آورد.

ساکت درباره اظهارات مدیرعامل باشگاه ذوب آهن مبنی وضعیت نامطلوب ورزشگاه خرمشهر برای فینال جام حذفی، اظهار کرد: بهتر است سعید آذری به عنوان یک مدیر با سابقه ورزش کشور، امکانات ورزشگاه خرمشهر را یک بار دیگر از نزدیک ببیند. این ورزشگاه به عنوان میزبان فینال جام حذفی مورد ارزیابی  ده‌ها کارشناس قرار گرفته و قرار است بهروان ، اصفهانیان به عنوان ناظران فدراسیون و سازمان لیگ فردا ارزیابی نهایی خود را از این ورزشگاه اعلام کنند. همچنی حجت‌الله بهمنی در حوز فرهنگی و سعید فتاحی درباره برگزاری مسابقات عازم خرمشهر می‌شوند تا تمامی مشکلات این ورزشگاه را در صورت وجود مشکل، در کوتاهترین زمان ممکن برطرف کنند. مسئولان یگان ویژه استان خوزستان امور مربوط به نظم و انضباط این بازی را کنترل خواهند کرد. 

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: چمن و نور این ورزشگاه به دقت مورد بررسی قرار گرفته و برای برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر یک نفر تصمیم گیرنده نبوده و افرادی از سازمان‌های زیادی امور مربوط به این بازی را بررسی کرده‌اند. هیأت رئیسه سازمان لیگ یک سال قبل برگزاری فینال جام حذفی را در خرمشهر به تصویب رسانده است و نمی‌توان در فاصله کمتر از 15 روز به این بازی مکان فینال جام حذفی را تغییر داد. 

وی درباره مشکل نور ورزشگاه خرمشهر گفت: مهربان و اصفهانیان، خمیسی و محمودزاده فردا برای بررسی وضعیت نور این ورزشگاه به خرمشهر می‌روند و تمام تمهیدات لازم برای این دیدار  اندیشیده شده است. 

مدیرعامل پیشین باشگاه سپاهان درباره شایعه اینکه قرار است فصل آینده دوباره سکان مدیریت این تیم اصفهانی را به دست بگیرد، توضیح داد: برای تمام هواداران سپاهان احترام ویژه‌ای قائلم اما تا کنون پیشنهادی از باشگاه سپاهان در فصل آینده دریافت نکرده‌ام.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
فینال جام حذفی آزادسازی خرمشهر فقط درشهر قهرمان خرمشهر خواهدبود ولاغیر.درود فراوان برآقای ساکت عزیز.
آخرین اخبار