فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهروزی سردشت زیدون از برگزاری مراسم دعای کمیل با حضور پرشور مردم و با مداحی حاج صادق آهنگران پنج‌شنبه شب در جوار قبور شهدای گمنام سردشت زیدون خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید جمال‌الدین علوی‌زاده با اشاره به فرا رسیدن سالروز تشییع 2 تن از شهدای گمنام سردشت زیدون اظهار کرد: همزمان با سالروز تشییع 2 نفر از شهدای گمنام سردشت زیدون مراسم دعای کمیل با حضور پرشور مردم و با مداحی حاج صادق آهنگران پنج‌شنبه شب در جوار قبور این شهدای گمنام برگزار خواهد شد.

وی افزود: پیشرفت 70 درصدی بارگاه شهدای گمنام توسط همه نهاد‌ها، خیران و معتمدان در حال انجام بوده که امید است تا پایان سال افتتاح شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهروزی از برگزاری مراسم بزرگ یاد و خاطره شهدای گمنام همزمان با سال‌روز این شهدا در پارک ساحلی خبر داد و تصریح کرد: این مراسم با همکاری نهاد‌ها و سپاه پاسداران و حوزه مقاومت بسیج شهید بهروزی برگزار می گردد.

علوی‌زاده با بیان اینکه برگزاری مراسمات معنوی در جوار شهدای گمنام تأثیر به‌سزایی دارد اذعان داشت: از همه مردم فهیم و شهید پرور بخش زیدون جهت شرکت در این مراسم دعوت به‌عمل می‌آید تا در سال‌روز گرامی‌داشت این شهدا شرکت نمایند.

وی بیان کرد: برگزاری مراسمات معنوی در سطح شهر و شناخت جوانان از شهدای 8 سال دفاع مقدس تأثیر به‌سزایی در روحیه و روشنگری جامعه امروزی دارد.

سید جمال‌الدین علوی‌زاده ضمن اشاره به حضور پربرکت شهدای گمنام در منطقه اظهار داشت: هیچ شکی نیست که هر جا نام شهدا و یاد آن ها باشد جریان انقلابی و مدافع ولایت همیشه است و ایستادگی می‌کند و امروز به واسطه خون شهدا نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح بین‌الملل شناخته شده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهروزی زیدون اظهار کرد: جوانان امروز ما تشنه معنویت و ارتباط با خدا و شهدا و امام شهدا هستند و این وظیفه ما است که این زمینه را فراهم کنیم.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.