با اجرای 30طرح آبرسانی توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و قرارگاه قرب کوثر بیش از 7 هزار و 500 نفر از ساکنان مناطق عشایری و روستایی محروم و سخت گذر احمد فداله در شمال دزفول از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، این طرح ها با حضور سردار سیدضیاالدین حزنی مسئول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اهالی ساکن در مناطق کوهستانی شمال دزفول به بهره برداری رسید و بار دیگر نسیم خوش محرومیت زدایی در این مناطق وزیدن گرفت.

این طرح های آبرسانی با همکاری نزدیک بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج) و ناحیه مقاومت بسیج سپاه دزفول به عنوان مجری طرح ها ، با صرف اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال اجرا شده است.

سید ضیاء الدین حزنی مسئول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: با اینکه سپاه مسئولیتی در قبال کاستی های روستاها ندارد اما با بهره گیری از توان نیروهای بسیجی در قالب بسیج سازندگی گام های بلندی در زدودن غبار محرومیت در مناطق روستایی و عشایری کشور بخصوص خوزستان برداشته است.

وی اقدام های سازندگی سپاه را کمک به کارآمدی دولت دانست و تصریح کرد: جهادگران سپاه و بسیج، ضمن افتخار به خادمی ملت، این اقدام های خود را هدیه امام خامنه ای به ولی نعمتان انقلاب می دانند که همواره توجه به محرومان از مطالبات اساسی معظم له می باشد.

در آئین بهره برداری از این طرح ها که شماری از فرماندهان سپاه دزفول و مسئولان بسیج سازندگی حضور داشتند خبرنگاران رسانه های گروهی در بازدید از مناطق سخت گذر شمال دزفول از نزدیک با فعالیت های عمرانی بسیج سازندگی از جمله روند ساخت تعاونی شهدای مدافع در این منطقه حرم آشنا شدند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.