با معرفی تیم های برتر؛

اولین دوره المپیاد ورزشی استان گلستان به پایان رسید

اولین دوره المپیاد ورزشی گلستان اجلاسیه بزرگداشت 4000 شهید استان با شرکت دو هزار و پانصد ورزشکار برگزار شد و در مجموع گرگان ، بندر ترکمن و گنبد کاووس عناوین برتر را کسب کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این دوره از رقابت ها با شرکت تیم های ورزش و جوانان سراسر استان و به مدت دو هفته در دو بخش دختر و پسر و در 10 رشته ورزشی کشتی ، دو و میدانی، تنیس روی میز، بدمینتون، تکواندو ، بسکتبال ،والیبال ، کاراته ، فوتبال و ژیمناستیک و با شرکت نزدیک به سه هزارو پانصد ورزشکار، مربی، سرپرست، داور و عوامل اجرایی برگزار شد.

در پایان اولین دوره المپیاد ورزشی دختر و پسر نوجوانان گلستان اجلاسیه بزرگداشت 4000 شهید ، اداره ورزش و جوانان شهرستان گرگان با کسب 34 طلا ،11 نقره و 21 برنز در مجموع با 66 مدال رنگارنگ قهرمان شد.

اداره ورزش و جوانان بندر ترکمن با 13 مدال طلا، 10 مدال نقره ،11 مدال برنز در رده دوم ایستاد و اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبد با 7مدال طلا، 23مدال نقره ، 16مدال برنز در جایگاه سوم قرار گرفت. ادارات ورزش و جوانان شهرستان های ، کردکوی ، آق قلا و نوکنده در جایگاه چهارم تا ششم ایستادند.

اولین دوره المپیاد ورزشی گلستان اجلاسیه بزرگداشت 4000 شهید استان از 13 تا 24 اردیبهشت در سراسر استان برگزار شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار