محمدی در نطق میان‌دستور:

منتخبان با ترجیح منافع ملی بر شخصی کشور را به سمت عقلانیت هدایت کنند

نماینده مردم قزوین گفت: منتخبین مردم با ترجیح منافع ملی بر منافع شخصی، کشور را به سمت همگرایی و تداوم عقلانیت هدایت کنند.

منتخبان با ترجیح منافع ملی بر شخصی کشور را به سمت عقلانیت هدایت کنند
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، داوود محمدی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در نطق میان دستور در صحن علنی مجلس با اشاره به انتخابات هفتم اسفند ماه اظهار کرد: مردم در حماسه سال گذشته فصل جدیدی از دموکراسی را رقم زدند. مردم با حضور خود به جهانیان ثابت کردند که دموکراسی در ایران حقیقتی انکارناپذیر است و تعیین سرنوشت مردم از راه صندوق‌های رأی می گذرد.

وی ادامه داد: انشاالله منتخبین مردم با اولویت قرار دادن مشکلات اساسی ملت و با مشی ساده‌زیستی، پاکدستی و ترجیح منافع ملی بر منافع شخصی و گروهی، کشور را به سمت همگرایی و تداوم سیاست عقلانیت هدایت کنند.

محمدی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور اظهار داشت: بهار 95 را در حالی آغاز کردیم که کشاورزان ، معلمان و بازنشستگان در شرایط بسیار سختی روزگار می‌گذرانند اما امید دارند شرایط  بهبود یابد.

نماینده مردم قزوین گفت: یکی از مؤلفه‌ها در بهبود شرایط اقتصادی حرکت در مسیر بهبود شرایط کسب و کار است و از تریبون باید اعلام کنم که متأسفانه محیط کسب و کار در کشورمان نسبت به تابستان 94 و پاییز 93 نامناسب‌تر شده است.

محمدی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه که در سال‌های گذشته علیه ایران اعمال شده بود، گفت: هر چند با توجه به نظر فعالان اقتصادی آثار منفی مربوط به تحریم‌های بین‌المللی برداشته شده است که جا دارد در این باره از دولت یازدهم تشکر کنم اما همچنان فعالان عرصه اقتصادی از مشکل دریافت تسهیلات از بانک‌ها در رنج  و عذاب هستند.

وی ادامه داد: لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی حمایت شبکه بانکی از کارآفرینان است و باید اقدام عملی برای دریافت تسهیلات از بانک‌ها صورت گیرد.

نماینده مردم قزوین تصریح کرد: یکی از راه‌حل‌ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی به کار گیری نیروهای داخلی است که متأسفانه در این حوزه نیز دچار مشکل هستیم.

محمدی با اشاره به بی‌ثباتی مربوط به قوانین و مقررات تولید و سرمایه‌گذاری گفت: این موضوع از دیگر عواملی است که موجب می شود فضای کسب و کار بهبود پیدا نکند و مجلس دهم باید به ین موضوع به عنوان مهم‌ترین مسئله نگاه کند.

وی ادامه داد: مسائل مذکور موضوعاتی هستند که اگر برای آنها چاره‌ای اندیشیده نشود کشور دارای خسارت‌های جبران‌ناپذیری خواهد شد. اگر وضعیت همینطور ادامه پیدا کند شاهد بیکاری روزافزون جوانان خواهیم بود.

نماینده مردم در پایان تصریح کرد: باید از زحمات دولت یازدهم برای رشد و توسعه استان قزوین و حل مشکلات مردم این استان تشکر کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، قزوین ، ملت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار