تابش در جمع خبرنگاران مطرح کرد

تشکیل کمیته‌هایی 5 نفره به منظور تعامل دو فراکسیون "امید" و "فراگیر"

نماینده اردکان از تشکیل کمیته‌های 5 نفره به منظور تعامل دو فراکسیون امید و فراگیر خبر داد.

کمیته‌هایی 5 نفره به منظور تعامل دو فراکسیون به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا تابش نماینده اردکان با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ما در فراکسیون امید یک کمیته‌ 5 نفره‌ای را برای تعامل با فراکسیون فراگیر تشکیل داده‌ایم، گفت: از فراکسیون فراگیر هم خواسته‌ایم تا نفرات خود را در این  زمینه اعلام کنند. 

وی تصریح کرد: بنده چندین بار با لاریجانی رئیس مجلس به منظور مشخص شدن اعضای کمیته تعامل فراکسیون فراگیر صحبت کرده‌ام اما تاکنون اسامی اعلام نشده است. 

تابش تصریح کرد: همچنین با کاظم جلالی در مورد کارگروه مشترک میان دو فراکسیون صحبت‌هایی کرده‌ایم که هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم.

منتخب اصلاح طلب مجلس دهم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در مورد ریاست مجلس هم تعامل با فراکسیون فراگیر تعامل خواهید کرد، گفت: احتمالا در همه موارد با یکدیگر تعامل خواهیم کرد.

نماینده اردکان تأکید کرد: به لاریجانی گفته‌ایم که مجلس دهم شرایط نصف به نصف دارد و لازم است اتفاقات و برایند خروجی آن مثبت باشد.

وی ادامه داد: برهمین اساس باید از افراد متخصص و مسئولی در سمت‌های موجود در مجلس استفاده کرد زیرا در غیر این صورت مجلس به اضمحلال خواهد رفت.

تابش با اشاره به جلسه اعضای فراکسیون امید در سه شنبه هفته جاری نیز اظهار داشت: جلسه‌ای در مورد نهایی کردن اساسنامه موقت، نحوه اداره و چینش فراکسیون امید در این هفته تشکیل خواهد شد.

منتخب مجلس دهم همچنین خاطر نشان کرد: حزب اعتدال و توسعه نیز از منتخبان مجلس دهم برای حضور در جلسه‌ای در سالن اجلاس دعوت بعمل آورده‌ است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار