فرا رسيدن « 27 ارديبهشت» روز ملي ارتباطات و روابط عمومي را به همه فعالان و زحمت كشان اين عرصه در كشور و استان مقدس قم تبريك عرض مي نمايم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛فرا رسيدن « 27 ارديبهشت» روز ملي ارتباطات و روابط عمومي را به همه فعالان و زحمت كشان اين عرصه در كشور و استان مقدس قم تبريك عرض مي نمايم.اين روز فرصت مناسبي است تا عموم تلاش گران عرصه ارتباطات و روابط عمومي بيش از پيش برای رشد و بالندگي و پويايي و غناي فكري و ارزشي روابط عمومي تلاش كرده و زمينه و بستر لازم براي نيل این نهاد مدني به جايگاه شايسته و بايسته آن را فراهم نمايند. روابط عمومي به مفهوم امروزي به عنوان يك مجموعه هدف مند و تخصصي، عهده دار رسالت خطير مهندسي افكار عمومي و تسهيل فرايند اطلاع رساني و تعاملات اجتماعي مي باشد. مجموعه اي كه به عنوان هنر هشتم، يكي از اركان مهم توسعه سازماني و اصلي ترين حلقه اتصال و پيوند دو سويه سازمان ها با مخاطبين محسوب شده و كاربرد تعابيري همانند چشم بينا، گوش شنوا و زبان گويا و آئينه تمام نماي سازمان در مورد آن، نشان از جايگاه مهم، استراتژيك و كليدي اين حرفه دارد. در نظام مقدس جمهوري اسلامي كه متكي به پشتوانه مردمي است، تشكيلات روابط عمومي از اهميت بسزايي برخوردار بوده و اعتماد آفريني و حفظ و تقويت اين سرمايه مهم اجتماعي از طريق انعكاس هنرمندانه خدمات و دستاوردهاي دولت و نظام اسلامي، رسالت اساسي مورد انتظار از فعالان متعهد اين حوزه مي باشد. امروزه منسوخ شدن شيوه هاي سنتي در تعاملات بشري، رشد سريع ارتباطات و گسترش روزافزون شبكه هاي اجتماعي و ارتباطي همسو با افزايش قدرت اثربخشي رسانه ها و ابزارهاي اطلاع رساني بر فرايند توسعه و جامعه پذيري، حساسيت كار در روابط عمومي را دو چندان كرده است از اين رو بهره گيري از دانش روز، برنامه محوری و استفاده مناسب و بهينه از شیوه های نوين و مؤثر اطلاع رسانی، رمز تعالي و رسيدن به موفقیت های بزرگ در روابط عمومي است. بدون شك در سالي كه از سوي رهبر معظم انقلاب بنام سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل نام گذاري شده و با تلاش و تدبير دولت، شاهد باز شدن افق هاي جديدي در عرصه روابط بين الملل هستيم، روابط عمومي ها در كنار اصحاب رسانه، نقش مهم و بي بديلي را در دميدن روح اميد و نشاط و اخلاق مداري در جامعه و هدايت صحيح افكار عمومي با ارائه تصويري شفاف و مبتني بر حقايق و واقعيت هاي موجود از تلاش دلسوزانه خدمتگزاران مردم در دستگاه هاي اجرايي، براي خدمات رساني شايسته به مردم و گره گشايي از مشكلات كشور دارند.
اينجانب ضمن تبريك مجدد اين روز، براي همه تلاش گران عرصه روابط عمومي و اطلاع رساني آرزوي توفيق در راه انجام وظايف و مأموريت هاي محوله را دارم.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار