جا می مانیم و برای بقیه دست تکان می دهیم!!

سطح رقابت ها در تور بین المللی آذربایجان رکابزنان ایرانی را شگفت زده کرده است.

جا می مانیم و برای بقیه دست تکان می دهیم!!به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرحله  سوم تور بین المللی آذربایجان امروز با حضور بزرگان دوچرخه سواری جهان در مسیر منطقه آزاد ارس آغاز و تا تبریز به مسافت 156 کیلومتر ادامه خواهد داشت. باتوجه به اینکه تور آذربایجان در سطح نیمه حرفه ای وارد شده تیم های شرکت کننده نیز در سطح بالاتری حضور پیدا کرده اند.
 
رکابزنان کشورمان از این وضعیت شگفت زده شده اند زیرا سطح رقابت ها آنقدر بالا رفته که رکابزنان ایرانی جا می مانند.   
 
 
در این خصوص با ملی پوش دوچرخه سواری علیرضا حقی مصاحبه ای انجام دادیم که وی اظهار کرد:سطح رقابت ها آنقدر بالاست که جا می مانیم و برای بقیه دست تکان می دهیم.
  
وی  در خصوص ارزیابی از عملکرد رکابزنان در تور بین المللی آذربایجان توضیح داد: مسابقات بسیار خوب و در حد المپیک برگزار می شود . طوری که ما اواخر رقابت ها جا می مانیم و برای اینکه نگویند حسادت کرد برای بقیه دست تکان می دهیم.
 

وی افزود: اگر جاده ها را سربالا انتخاب می کردند به نفع رکابزنان ایرانی می شد اما تیم های کنتیناتال با کسانی شرکت کرده اند که لقب قهرمان سوم جهان را دارد. بالاترین رویداد دوچرخه سواری میشائیل شوماخر که یکبار تست دوپینگش مثبت در آمده هم در تور حضور دارد.این رکابزن در بالاترین سطح دوچرخه سواری را داراست و نهمین نفر در تور است.  
 
حقی در ادامه توضیح داد: رکابزنان ایرانی مبهوت عملکرد رکابزنان خارجی شدند و به تماشای آنان می پردازند.امروز هم مسابقات سنگین است.  البته به همراه سه رکابزن ایرانی دیگر به نام های علی نعمتی و محمد قره باغی برای تیم چینی رکاب می زنیم. روز گذشته  هم نفر 23 شدم و  جزو کسانی بودم که توسط افسران کنترل دوپینگ از من تست دوپینگ گرفتند . در این رقابت ها  محمد اسماعیل چایچی هم اوت شد .
وی در ادامه خاطر نشان کرد: امروز نیز سطح مسابقات سنگین است و باید 156 کیلومتر رکاب بزنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار