غلامرضا صالحی شهروند هیدجی در راستای ترویج فرهنگ اهدای خون سالم ایرانگردی می کند.

معلول زنجانی سفیر ترویج فرهنگ اهدای خونبه گزارش گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از زنجان؛ غلامرضا صالحی شهروند هیدجی 13سال پیش در حین سانحه تصادف از ناحیه گردن و مهره ها دجار قطع نخاع 90درصدی می شود.

صالحی باموتوری که طراحی کرده به عنوان سفیر ترویج فرهنگ اهدای خون سالم ذر سراسر استان کشورمان نویذ بخش پیام هم دوستی است.

او تنها رکوردار معلول ایران است که سه مرتبه رکورد ایرانگردی را به نام خود ثبت کرده است و از اقدام امسالش اینگونه می گوید: تصمیم دارم به پاس ارج نهادن به ایثار تا روز 25خرداد ماه سالروز جهانی اهدای خون به عنوان سفیر "ترویج فرهنگ اهدای خون "برای چهارمین بار با موتور خود رکورد تازه ایرانگردی را به ثبت برسانم باشد که این امر تداوم روحیه انسان دوستی باشد .

شعار "با اهدای خون ،زندگی را به اشتراک بگذاریم "شعار کمپین روز جعانی اهداکنندگان خون در سال 2016است .شعاری ساده و صمیمی از طرف آن هایی که خون های خود را به بیماران نیازمند می بخشد.افرادی که داوطلبانه و وصرفا برای نجات زندگی دیگران قدم در مراکز اهدای خون می گذارند و بدون هیچ گونه چشمداشتی با ارزشترین مایه جان خود را هدیه می کنند .

صالحی با حرکت خود جوش و داوطلبانه ی خود با یک تصمیم قاطع و انسان دوستانه سعی کرده اثبات کنه بنی ادم اعضای یک پیکرندو با اقدامش می خواهد نشان دهد معلولیت محدودیت نیستو حال تصمیم دارد برای چهارمین بار یک رکورد جدید را به ثبت برساند.

او از 25اردیبهشت با بدرقه ی مشاور مدیر عامل سازمان انتقال خون کشور و جمعی از مدیران استان زنجان سفر خود را با شعار " با اهدای خون، زندگی را به اشتراک بگذاریم"در راستای ترویج فرهنگ اهدای خون سالم از زنجان شروع می کند و  مقصد او استان اردبیل است و با گذر از 25استان کشور در روز 25خرداد همزمان با سالروز جهانی اهدای خون به سفر فرهنگی خود در تهران خاتمه می دهد .

غلامرضا با با همه معلولیتش حرکت را بر سکون ترجیح داده است تا پیام دوستی و هم نوعی را برای همگان بازگو کند .

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.