سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: پیشنهاد های 2 برابر بیشتر از پدیده هم داشتم اما تنها به یک دلیل قراردادم را با این تیم تمدید کردم.

رضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره عملکرد تیمش در لیگ پانزدهم بیان کرد: با توجه به شرایطی که در لیگ داشتیم ، خدا را شکر نتایج خوبی کسب کردیم و از تمام بازیکنانم راضی‌ام و از آنها تشکر می کنم ، با توجه به امکانات ، شرایط و سخت افزار نتایج خوبی گرفتیم هر چند اگر شرایط کمی بهتر بود ، می‌توانستیم در لیگ بهتر عمل کنیم.

وی افزود: با تمامی مشکلات بازهم پدیده بالاتر از تیم های سپاهان ، ملوان و فولاد قرار گرفت و هم امتیاز تیم‌های سایپا و گسترش بود که این اتفاق بسیار خوشایند است.

مهاجری درباره تمدید قراردادش با پدیده بیان کرد: من در نیم فصل و حال حاضر پیشنهاد های 2 برابر از مبلغ قراردادم با پدیده داشتم اما عشقم به این تیم سبب شد تا در مشهد بمانم و با تیم خوب پدیده کار کنم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در پایان اظهار کرد: به طور قطع در فصل نقل و انتقالات ، رفت و آمدهای خواهیم داشت و بازیکنان زیادی را جذب و عده‌ای را هم از فهرست تیم خارج می کنیم تا عملکرد بهتری در لیگ شانزدهم داشته باشیم.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار