درمانگاه فرهنگیان استان قزوین یکی از 22 طرحی بود که امروز ، همزمان با 16 استان و با حضور وزیر آموزش و پرورش از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسيد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ این درمانگاه  مساحتی بالغ بر چهار هزار مترمربع است و برای تکمیل و تجهیز آن ده میلیون تومان هزينه شده است.
افتتاح درمانگاه شبانه روزی فرهنگیان
درمانگاه شبانه روزی فرهنگیان خدمات درمانی، دندان پزشکی عمومی و تخصصی ارائه می دهد و در آینده  آزمایشگاه، خدمات مامایی و چشم پزشکی را هم به مجموعه ی خود اضافه کند.

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوين در مراسم افتتاحیه  گفت:  ساختمان فعلی این درمانگاه به دلیل کمبود فضا و عدم امکان توسعه آن باید هر چه زودتر عوض می شد که این اتفاق با کمک وزارت آموزش و پرورش رخ داد.

منوچهر حبیبی معاون عمرانی استاندار قزوین هم در اين مراسم  گفت:ما در حال حاضر با کمبود تخت بیمارستانی مواجهه هستیم که باید این مشکل را حل کنیم.
افتتاح درمانگاه شبانه روزی فرهنگیان

داود محمدی نماینده مردم قزوین ، آبیک و البرز هم در این مراسم با اشاره به اینکه این درمانگاه در منطقه ی خوبی از شهر واقع شده است اضافه کرد: افتتاح این مرکز درمانی اتفاق خوبی برای ارزش نهادن به مقام معلم است.

در استان قزوین 16 هزار فرهنگی و هشت هزار بازنشسته داریم که می توانند از این درمانگاه استفاده کنند.
انتهای پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار