نماینده جهاد اسلامی در تهران گفت: ما توانستیم آنچه را که در جنگ سال 2014 از دست بدهیم بازسازی و دوربردترین موشک ما 180 کیلومتر برد دارد.

موشک‌های جهاد اسلامی 180 کیلومتر برد داردبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی در تهران در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید بدرالدین در پاسخ به ما درباره برد موشک‌های جهاد اسلامی اظهار داشت: جهاد اسلامی توانست آنچه را که در جنگ تابستان سال 2014 از دست داده بود بازسازی و دوربردترین موشک حماس 180 کیلومتر برد دارد.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره احتمال همکاری عربستان و اسرائیل در حمله به غزه گفت: هیچ اطلاعاتی درباره همکاری ارتش عربستان و رژیم صهیونیستی وجود ندارد اما در سطوح مختلف آنها در حال همکاری هستند و نکته دیگری که وجود دارد اینکه کشورهای عربی به دنبال عادی سازی روابط با اسرائیل هستند و این موضوع به نفع فلسطین نیست.

نماینده جهاد اسلامی در تهران با اشاره به اینکه متأسفانه طرح جایگزین اعراب سناریوی تبدیل کردن ایران به عنوان دشمن شماره 1 جهان عرب است خاطر نشان کرد: دشمن اصلی مقاومت و حزب‌الله، اسرائیل است و گروه‌های تکفیری که در جنوب سوریه فعالیت می‌کنند ساخته و پرداخته اسرائیل هستند. 



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار