نرم افزار جامع اندرويد اطلاعات شهدای دفاع مقدس، هسته​ای و مدافع حرم كشور با نام «خط سرخ» در باغملك رونمايی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،امام جمعه باغملک، گفت: نرم​افزار «خط سرخ» با مشاركت گروهی از طلاب و دانشجویان بسیجی شهرستان جهت معرفی شهدای دفاع مقدس، هسته​ای و مدافع حرم كشور در اين شهرستان طراح‍ی و توليد شد.

حجت‌الاسلام و السلمين سید علی هاشمی‌نژاد، توضيح داد: در آغاز  مقرر بود نرم​افزاری به منظور معرفی شهدای مدافع حرم شهرستان باغملک توليد شود كه پیشنهاد شد كار با گستره بيشتر و در راستای معرف‍ی شهدای كشور؛ مجموعه​ای شامل بیوگرافی، وصیت‌نامه و بعضاً سخنرانی‌های شهدا در قالب نرم‌افزار «خط سرخ» ارائه شود.

به گفته هاشمی​نژاد این نرم‌افزار در سه بخش شهدای جنگ تحمیلی، شهدای هسته‌ای و مدافع حرم طراحی شد که طی آن زندگی‌نامه و اطلاعات مربوط به شهادت و وصیت‌نامه‌های شهدا جمع‌آوری شد.

امام جمعه باغملک با بيان اينكه اين نرم​افزار در حال تکمیل است، افزود: این برنامه در قالب نرم‌افزار اندروید طرح‌ریزی شد که روز گذشته ۲۴ اردیبهشت‌ماه در مراسم نمازجمعه رونمایی شد.

وی خاطرنشان كرد: هدف از ساخت نرم​افزار «خط سرخ» این است که قدمی در مسیر جهادی فرهنگی برداشته و معارفه‌ای بین جوانان ما و شهدا ایجاد شود. اگر ارتباط میان شهدا و جامعه جوانان ما برقرار شود، جامعه جوان ما در برابر تهاجمات دشمن مصون می‌شوند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.