رئیس فدراسیون فوتبال در دیدار اعضای کادر فنی و تیم ملی فوتسال کشورمان با معاون اول رئیس جمهور درباره وضعیت تیم های ملی فوتبال و فوتسال صحبت کرد.

فوتسال همیشه افتخارآفرین بوده استبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال صبح امروز در دیدار اعضای کادر فنی و تیم ملی فوتسال کشورمان با معاون اول رئیس جمهور با اشاره به وضعیت تیم فوتسال کشورمان، گفت: تیم ملی فوتسال تیمی نجیب، خوب و بی‌ادعا است که همواره افتخارآفرینی‌های بسیاری برای کشورمان داشته است.

وی با بیان اینکه تیم های ملی  فوتبال،‌ فوتسال و فوتبال ساحلی در وضعیت خوبی قرار دارند، بیان کرد: امروز فوتبال ساحلی در جایگاه ششم دنیا است و تیم فوتسال نیز سال‌ها است که در جایگاه قهرمانی آسیا قرار دارد.

وی در ادامه گفت: امروز در بخش سخت‌افزار از امکانات خوبی برخوردار هستیم و 12 ورزشگاه کشور در رتبه A آسیا قرار دارند. همچنین دارای بهترین سهمیه آسیا هستیم  و برای چهار تیم (1+3) امکان حضور در لیگ قهرمانان آسیا فراهم شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان با اشاره به برگزاری مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال از شهریورماه سال جاری، گفت: امیدواریم بتوانیم با امکاناتی که دولت فراهم می‌کند در جریان مسابقاتی که از شهریورماه آغاز می‌شود از رقبایمان عقب نمانیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار