شهرداری اصفهان از زنان سرپرست خانوار حمایت می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: شهرداری اصفهان بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر و بر مبنای مسوولیت‌های اجتماعی خود از زنان سرپرست خانوار در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی حمایت می‌کند.
 مسعود مهدویان‌فر با بیان اینکه این حمایت‌ها با رویکرد توانمندسازی و افزایش مشارکت زنان سرپرست خانوار در جامعه است اظهارکرد: شهرداری اصفهان امسال 5 میلیارد ریال اعتبار به طور مستقیم برای توانمند سازی زنان سرپرست خانوار در حوزه های مختلف اختصاص داده است.
وی گفت: زنان سرپرست خانوار از سوی نهادها و سازمان‌های متولی همچون بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) به شهرداری معرفی می شود.
مدیر امور اجتماعی و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان افزود: شهرداری اصفهان در خصوص حمایت از زنان سرپرست خانوار در حوزه اقتصادی این امکان را فراهم می کند تا تولیدات آنها در نمایشگاه ها و جشنواره های فصلی که در نقاط مختلف شهر برگزار می شود، با قیمت رقابتی عرضه شود.
مهدویان فر گفت: تولیدات زنان سرپرست خانوار در این نمایشگاه ها و جشنواره های فصلی از طریق خیریه ها و سازمان های مردم نهاد که حامی توانمندسازی زنان سرپرست خانوار هستند، عرضه می شود.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته 10 نمایشگاه برای عرضه محصولات زنان سرپرست خانوار و خانواده های آنان برگزار شد، ادامه داد: امسال نیز به منظور اشتغالزایی و ایجاد درآمدپایدار 30 نمایشگاه در نقاط مختلف شهر اصفهان برای عرضه محصولات تولیدی زنان سرپرست خانوار و خانواده های آنها پیش بینی شده است.
مدیر امور اجتماعی و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان  با بیان اینکه ایجاد امنیت، احساس اعتماد به نفس، پرهیز از گوشه گیری و اضطراب و افسردگی از فعالیت های شهرداری اصفهان برای حمایت از زنان سرپرست خانوار است، یادآور شد: شهرداری اصفهان در حمایت از زنان سرپرست خانوار و خانواده های آنان، اصل نبود تمایز و تبعیض و همچنین اصل کرامت و منزلت انسانی را مد نظر قرار داده است. 



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار