علی پروین،نایب قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال را قهرمانی خواند و از بازیکنان و هوادار این تیم تقدیر و تشکر کرد.

علی پروین: بچه‌های تیم و هواداران نباید غصه بخورندبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی پروین در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: از نظر من و بسیاری دیگر، پرسپولیس در این فصل مسابقات قهرمان بود چون کار بزرگی را با توجه به شرایطی که داشت، انجام داد.

وی ادامه داد: برانکو و مدیر عامل این تیم و بازیکنان و هواداران همه برای حضور موفق در این فصل زحمات زیادی شیدند و ازاین نایب قهرمانی از نظر من یک قهرمانی محسوب می شود.

پروین که بیشترین عناوین قهرمانی را در فوتبال ایران به خود اختصاص داده و از این جهت سرآمد مربیان ایرانی است، خاطرنشان کرد:تیمی که با وجود مشکلات فراوان از انتهای جدول خود را به صدر می رساند و با تفاضل گل نایب قهرمان می شود،قهرمان واقعی است.

پرسپولیس باید آماده قهرمانی آسیا شود

 وی ادامه داد:بچه‌های پرسپولیس و هواداران نباید غصه بخورند،این بچه‌ها زحمت خودشان را کشیدند و هواداران پرسپولیس هم جانانه و عالی از تیم خودشان حمایت کردند. به باشگاه و بچه‌های تیم می‌گویم از حالا باید خودتان را برای قهرمانی آسیا آماده کنند و ما هم کنارتان خواهیم بود.

این تیم باعث شد به پرسپولیسی بودنمان افتخار کنیم

وی تصریح کرد: این فصل یکی از بهترین سال‌های پرسپولیس از نظر بازی و نتیجه بود. تیمی که با فوتبال خوبش باعث شد به آن افتخار کنیم و نگرفتن جام هیچ چیز از ارزش‌های آن کم نمی‌کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار