سرمربی سپاهان گفت: ویسی نشان داد فوتبال دیگر ۲ قطبی نیست

زاغی نژاد : فوتبال دیگر دو قطبی نیستبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛، قاسم زاغی نژاد در نشست خبری  پایان مسابقه مقابل پدیده اظهار داشت: فصل سپاهان پایان خوبی نداشت و امروز تیمی از جوانان و امید سپاهان در زمین بود. ضمن این که ۱۰ بازیکن اصلی تیم برای دلایل مختلف حضور نداشتند. در حقیقت سپاهان فصل کابوس واری را پشت سر گذاشت.

وی افزود: طبیعی است که در این دیدار نیز در شرایط ایده آل نباشیم و در بسیاری از پست‌های کلیدی ما بازیکنان در شرایط مطلوب نبودند و شب گذشته نیز کرمی پدر خود را از دست که به این بازیکن تسلیت می‌گویم، در شرایطی از جوانان استفاده کردیم که به آن‌ها کمک نکرد و بار سنگینی بر دوش آنان بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان خاطرنشان کرد: اتفاقاتی که رخ داد نه تنها به جوانان کمک نکرد بلکه آسیب زیادی به تیم رساند و امیدواریم سال آینده سپاهان قدرتمندی را شاهد باشیم.

وی درباره عدم حضور شهاب گردان درون دروازه سپاهان تصریح کرد: بحث فنی نبود و تصمیم کادر فنی بر این شد که با توجه به ۴ بازی گذشته رحمان احمدی در این دیدار بازی کند.

زاغی‌نژاد درباره عدم استفاده از بازیکنان جوان در طول فصل بیان کرد: زمانی که بازیکنان بهتری را در اختیار داشته باشید و در پست بازیکنان جوان بازیکنان بزرگی را داشتیم که سبب عدم حضور جوانان باشد.

سرمربی سپاهان نظر خود درباره تیم قهرمان گفت: ویسی با این قهرمانی ثابت کرد که فوتبال از حالت ۲ قطبی بیرون آمده و باید به این مربی جوان تبریک گفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار