کشورهای مسلمان باید در کنار مردم فلسطین ستم دیده قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ امام جمعه موقت گرگان در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت:بعضی از کشور ها از نظر جغرافیایی هم جوار مردم فلسطین هستند اما به جای حمایت از مردم ستمدیده فلسطین، با رژیم غاصب اسرائیل همکاری می کنند.

حجت الاسلام قاسم لیوانی افزود:فلسطینی ها روز اعلام موجودیت رژیم اشغالگر قدس را  روز نکبت نامیده اند و این فرصتی است تا چهره برخی از کشور های اسلامی که مخفیانه با رژیم  اسرائیل همکاری می کنند نمایان شود.

وی ادامه داد: رژیم غاصب اسراییل با کمک استعمارگران  وارد فلسطین شد و یک حکومت ظالم را تشکیل داد ولی مردم فلسطین در برابر این رژیم غاصب ایستادگی کردند.

لیوانی اضافه کرد: با این مبارزات مردم فلسطین در آینده پیروز خواهند شد و رژیم غاصب اسرائیل محو خواهد شد.

امام جمعه موقت گرگان گفت: 24 اردیبهشت سالگرد لغو امتیاز تنباکو است آیت الله میرزا حسن شیرازی در سال 1270 هجری شمسی فتوای آن را صادر کرد که واگذاری امتیاز تجارت تنباکو از سوی ناصر الدین شاه با شرکتی انگلیس باعث اعتراض مردمان شهرهای ایران از جمله شیراز ، اصفهان، تبریز و مشهد شد.

وی با اشاره به روز جوان خاطر نشان کرد: خانواده ها باید بیش از هر زمان دیگر فرزندان خود را در برابر هجمه توطئه های دشمنان آگاه نگه دارند تا در دامن آنها نیافتند.

لیوانی گفت: تبلیغ برای داشتن تنها یک فرزند تا نداشتن فرزند، آلوده کردن جوانان به مفاسد اخلاقی است و این ترفندی است که گروه های منحرف و شبکه های تلویزیونی ماهواره ای بر علیه جوانان استفاده می کنند.





انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.