رئیس اداره برق شهرستان ریگان در همایش مدیریت مصرف برق ریگان گفت : کشاورزان پارسال در راستای اجرای طرح خاموشی موتور پمپهای کشاورزی به جز بخشودگی قبوض برق، پاداش 111میلیون تومانی دریافت کردند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حسین کرامتی پور افزود: این طرح از اوایل خرداد آغاز وتا پایان مرداد ماه ادامه دارد .
وی گفت: در صورتیکه در ساعات 19تا 23کشاورزان هر روز موتور پمپ کشاورزی خود را خاموش نمایند طبق تفاهم نامه اداره برق و دستور العمل؛ 20ساعت بخشودگی مصرف برق وپاداش دریافت خواهند نمود .
رئیس اداره برق شهرستان ریگان با بیان اهمیت مدیریت مصرف به عنوان اقدامی عملی در اقتصاد مقاومتی عنوان داشت: با توجه به فرار رسیدن فصل گرما نیاز است مردم شهرستان بیش از بیش در مصرف برق کوشا باشند .
کرامتی پور با اشاره به نارضایتی مردم در رابطه با تعرفه های برق اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان ریگان فاقد شبکه گاز رسانی می باشد این امر سبب شده که مردم از برق به عنوان گرمایش منازل در زمستان استفاده نمایند که این امر قبوض برق راافزایش داده است .
وی با اشاره به اینکه 90درصد قبوض برق صادره زیر 50هزار تومان می باشد بیان داشت: تنها یک درصد قبوض بالای 200هزار تومان می باشد که امیدواریم با پیگیریهای صورت گرفته در این زمینه تعرفه های این مناطق قدمهای موثری را برداریم .
رئیس اداره برق شهرستان ریگان با اشاره به فصل گرما ودغدغه خاموشی برق در این شهرستان از مردم شهرستان خواست در طرح های مدیریت مصرف برق با اداره برق شهرستان ریگان همکاری لازم را داشته باشند .
وی گفت: با استفاده کنندگان از برق های غیر مجاز قاطعانه وبدون اغماض بر خورد خواهد شد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: پاداش ، کشاورزان ، ریگان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار