فرمانده قرارگاه عمار گفت: حرکت مدافعان حرم پاسخ به ندای هل من ناصر ینصرنی در حمایت از حرم رسول خدا و تحقق شعار ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت‌الاسلام مهدی طائب، صبح امروز در سخنرانی قبل از مراسم دعای ندبه هیات رزمندگان در امامزاده پیر داوود شهر قمصر کاشان پایتخت گل و گلاب ایران گفت: ماندگارترین جمله از امام حسین(ع) در روز عاشورا و معیار بودن و نبودن با آن حضرت عبارت "هل من ناصر ینصرنی" در کربلا است که بین این جمله اباعبدالله‌الحسین(ع) با امام زمان(عج) و اقدامات ما ارتباطی وجود دارد.

وی،با اشاره به اینکه در آن روز هیچ‌‎کس برای امام حسین(ع) نمانده بود افزود: مصداق عبارت "هل من ناصر ینصرنی" در همه زمان‌ها و مکان‌ها حمایت از حرم خدا و امام زمان(عج) حاضر است.

فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به اینکه متاسفانه برخی در شعار "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند" تردید ایجاد کردند گفت: این عبارت فلسفه وجودی و عقبه تاریخی دارد که مصداق علی در آن امام زمان(عج) است.

حجت‌الاسلام طائب، با تاکید بر اینکه تاریخ امروز امام زمان(عج) است که اگر بخواهد عوض شود باید امام زمان (عج) تغییر پیدا کند افزود: شرایط ظهور و ایجاد بسترهای آن در گرو بیرون کردن حاکمان ظلم و ستمکاران است.

به‌گفته‌وی،ما با گفتن کلمه "عجّل" هر روز نامه به امام زمان(عج) میفرستیم و آن حضرت را دعوت به آمدن می‌کنیم همانطور که اهل کوفه برای سیدالشهدا نامه نوشتند و آن حضرت را قبل از اینکه عبیدالله کوفه را بیرون کننددعوت به آمدن کردند.

وی، با اشاره به اینکه کوفه امام زمان(عج) کعبه در کنار حجرالاسود و بستر ظهورش به نابودی آل شرور در آنجا است گفت: دعوت مهدی فاطمه(س) و "عجّل" گفتن ما منوط به از بین بردن آل شرور در کنار کعبه است.

به‌گفته‌وی،امروز یک آل شرور نه آل سعود راه حج را بر برحق‌ترین انسان‌ها بسته است.

فرمانده قرارگاه عمار اظهارداشت:بعید نیست زائران بیت‌الله مکه بروند یک حاجی برنگردد چون جان انسان‌ها برای آنها ارزشی ندارد همانطور که 7500 انسان بیگناه را دحج سال گذشته کشتند و اجساد آنها را همانند گوسفند در بردزیل ریختند و در گودال دفن کردند.

حجت‌الاسلام طائب،افزود: در کنار این خانه که بین انسان و حیوان فرقی نمی‌شناسند نمی‌توان امام زمان(عج) را دعوت به آمدن کرد.

وی در ادامه امام راحل را همه‌کار انقلاب دانست و ما با او در دنیا حیات مجدد پیداکردیم گفت: بنیان گذار انقلاب اسلامی با بیداری اسلامی که ایجاد کرد و علت دشمنی دشمنان با ما است حمایت اسلام و حرم رسول خدا و حذف موانع ظهور با نابودی مستکبران و کافران به ویژه آمریکا و ارائیل را زمینه ساز ظهور دانست.

به‌گفته‌وی،امام خمینی(ره) شعار راهبردی حذف اسرائیل از صفحه زمین و مرگ بر آمریکا را و شرط لازم برای تحقق حمایت اسلام و حرم رسول خدا و حذف موانع ظهور برشمرد.

حجت‌الاسلام طائب،اسرائیل را آتش‌بیار معرکه و آل شرور(آل سعود) را دست‌نشانده آنها عنوان‌کرد و گفت: "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند" با ماجرای مرگ اسرائیل رقم می‌خورد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه امروز اسرائیل مرگ خود را می‌بیند گفت: امروز مدافعان حرم با پاسخ به "ندای هل من ناصر ینصرنی" از حرم رسول خدا حمایت و شعار ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند است را که مصداق حی آن امام زمان(عج) است محقق می‌کنند. 




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار