هفته هشتم مسابقات اسب‌دوانی کورس بهاره کشور در گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ در این هفته 70 چابک‌سوار در 7 دور در مسافت یک‌هزار و یک هزار و 550 متری با یکدیگر رقابت کردند.

در دور اول اسب‌های ترکمن دو ساله به میدان رفتند که طاهر گوگ نژاد با اسب آلتن تای یزدانی زودتر از سایرین از خط پایانعبور کرد و جواد آچاک با اسب اینان و بنیامین جرجانی با اسب خان بولگ به ترتیب دوم و سوم شدند.

قابت در دور دوم میان اسب های اسب‌های دوخون دو ساله بگزار شد که پیمان قلرعطا با اسب عالم ناب مقام اول و بنیامین جرجانی با اسب استیبل و علی‌محمد غراوی با اسب اکسیر عناوین بعدی را از ان خود کردند.

اسب‌های تروبردداخلی سه تا پنج ساله در دور سوم به میدان رفتند که نورمحمد بهادر با اسب الدرادو زود تر از سایرین از خط پایان گذشت و کمال دالیجه عطا با اسب ایلوسیو و جواد آچاک با اسب لاست چلنج به ترتیب دوم و سوم این دور شدند.

رقابت در دور چهارم بین اسب های سه و چهار ساله  برگزار شد که نادر صالح پور با اسب هج استار مقام اول و عیدمحمد غراوی با اسب تیم وتاری و کمال دالیجه عطا با اسب کرایسلر به ترتیب دوم و سوم شدند.

اسب‌های دوخون سه و چهار ساله برای دور پنجم به میدان رفتند که ستار مهرانی با اسب تندر عنوان اول این دور و آرمین آق آتابای با اسب اگزی ون و ابوطالب چاریزاده با اسب جان سل عناوین بعدی را کسب کردند.

در دور ششم اسب‌های دوخون سه و چهار ساله به میدان رفتند که محمد خوجملی با اسب قلیچ بابا اول و نورمحند بهادر با اسب سرور (۲) و ابوطالب چاریزاده با اسب اسکاتلند دوم و سوم شدند.

در دور پایانی هم اسب‌های ترکمن سه تا پنج ساله به میدان رفتند که مهرداد خوجملی با اسب هایلی عنوان اول و جواد آچاک با اسب شایلان حالت و یوسف دهش با اسب طوفان گلن به ترتیب دوم و سوم شدند.

در پایان ۵۰۹ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های هفت‌گانه اهدا شد.

هفته نهم این رقابت‌ها عصر جمعه در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود.






انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.