رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت: استانی بودن پروژه ساختمانی پزشکی قانونی استان زنجان از مشکلات است و برای به سرانجام رساندن این پروژه ساختمانی باید برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از زنجان ؛شجاعی افزود:سه استان در خصوص ساختمان مرکزی پزشکی قانونی مشکل دارند و زنجان در این مورد عقب‌تر از استان‌های دیگر است که باید برای حل آن اقداماتی انجام شود.

وی از ایجاد یکی از قوی‌ترین بانک‌های ژنتیک در کشور خبر داد و گفت: بر این اساس ۱۰ آزمایشگاه تجهیز شده به امکانات با مرکزیت تهران راه‌اندازی شده است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی به پیشرفت‌های صورت گرفته در علم پزشکی اشاره کرد و گفت: این پیشرفت به اندازه‌ای بوده که در حال حاضر روند اعزام بیمار به خارج از کشور، برعکس شده و کشور ما پذیرای بیماران دیگر کشوره است.

شجاعی با بیان اینکه پزشکی قانونی ایران در منطقه حرف اول را می‌زندو عملکرد این سازمان نشان می‌دهد که حرفی برای گفتن در جهان هم دارد، افزود: پیشرفت در هر زمینه‌ای از جمله علوم موجب قطع وابستگی و حتی ایجاد وابستگی برای دیگران می‌کند که نوعی تامین امنیت محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
بهتر است برای پزشکان ساختمان پزشک قانونی هم فکری بکنید...