رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: بعد از امضای تفاهم نامه برجام افتاده این است که شرکت های غربی علاقه مند هستند در داخل کشور تولید ناوگان غربی را شروع کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از زنجان ؛کشاورزیان افزود :در این راستامذاکرات زیادی در سطح وزرا و معاونان آنها انجام شده که سال آینده شاهد حضور شرکت های سازنده غربی باشیم و کشور از انحصار برند خاص خارج شده و ناوگان نوسازی شود.

وی ادامه داد : دولت باید همانند همه کشورهای دنیا به سمت منطقی کردن قیمت سوخت حرکت کند چرا که این مسئله به ما اجازه خواهد داد تا حمل و نقل عمومی را رونق دهیم و بهترین راه هم نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی است تا ناوگان فرسوده و قدیمی را با ناوگان جدیدی که مصرف سوخت کمتری دارند، جایگزین کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه سیاست سازمان راهداری استاندارد سازی کالاها و تولید کارخانه های آسفالت است، گفت: حمل قیر با تانکرهای دو جداره انجام می شود و کارخانه های آسفالت موظف هستند از مرکز تحقیقات راه و شهرسازی تاییدیه بگیرند و استفاده از پلیمر در آسفالت نیز برای ارتقا کیفیت آن است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
خدا کنه