نماینده مجلس نهم گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی مشکلات کشور را مرتفع می‌سازد.

مجلس؛ اصلی ترین جایی که می‌تواند شعار اقتصاد مقاومتی را اجرا کندبهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتخاب ریاست مجلس دهم اظهار داشت: از آنجا که اداره جلسات مجلس کار دشواری است لذا کسی می‌تواند این مسئولیت را بپذیرد که توانایی، تحمل و علم به آن را داشته باشد.

منتخب لیست امید با تاکید بر این که مجلس دهم سه قطبی خواهد بود، عنوان کرد: اکثریت دو قطبی در مجلس نمی‌تواند وجود داشته باشد و جریان مستقلین با توجه به این که عدد قابل توجهی هستند، در مجلس نیز حضور خواهند داشت.

نعمتی شعار خود را در انتخابات مجلس دهم، عقلانیت عنوان کرد و گفت: مجلس دهم باید دارای عقلانیت باشد و از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود، استفاده بهینه کند.

وی با بیان اینکه باید اقتصاد مقاومتی را در عمل اجرا و مشکلاتی که در کشور به وجود آمده در سایه این مولفه مهم مرتفع شود، تاکید کرد: اصلی ترین جایی که می‌تواند این مولفه را محقق سازد، مجلس است.

منتخب مجلس دهم با اشاره به اینکه مسائل معیشتی و اقتصادی مردم با مشکلاتی مواجه است، گفت: در حل این مشکلات  باید به گونه‌ای حرکت کنیم که بتوانیم این گونه مسائل را مرتفع سازیم.

وی اظهار داشت: مجلس آینده با ریل گذاری مناسب در جهت کارهای اجرایی دولت می‌تواند بخشی از مشکلات اشتغال را ساماندهی کند.

نعمتی در ادامه به فضای کسب و کار اشاره کرد و گفت: این فضا باید در کشور به گونه‌ای باشد تا بتواند حداکثر سود مناسب را برای سرمایه گذاران فراهم کند.

منتخب لیست امید با تاکید بر اهمیت مسائل ملی اظهار داشت: شعارها و برنامه‌های انتخاباتی نمایندگان باید در قالب منافع ملی بگنجد زیرا اگر مسائل کلان و ملی حل شود  به دنبال آن مسائل  منطقه‌ای نیز مرتفع خواهد شد.


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار