به دلیل اعتمادی كه وزیر كشور به بنده داشت سرپرست استانداری به من محول شد ولی هیچ ادعایی در این زمینه ندارم و امیدوارم دوره انتقال را به خوبی طی كنم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرپرست استانداری خوزستان در ارتباط با مقتدایی استاندار سابق خوزستان گفت: به هر حال هر كسی یك روزی آمده و روز دیگر هم خواهد رفت. مقتدایی از شخصیت و منزلت بالایی برخوردار است و دوره استانداری خود نهایت تلاشش را برای ارائه خدمات خوب و تأثیر گذار در همه سطوح استان به كار گرفت.

خبیر با تأكید بر اینكه مقتدایی در حد توانایی و ظرفیت خود كار و تلاش های بسیاری انجام داده و كم نگذاشت، اضافه كرد: قطعا بعد از انتخاب استاندار بعدی كه مراسم خوب، درخور و شایسته ای را برای تشكر و قدردانی از مقام و منزلت مقتدایی برگزار خواهیم كرد.

وی اظهار كرد: اگر سرپرستی استانداری خوزستان را پذیرفتم به خاطر شخصیت مقتدایی بود و به هر حال ایام خوبی را در حضور و داشتم و زمینه ای برای ارائه خدمات رسانی به استان فراهم شده بود.

سرپرست استانداری خوزستان با اشاره به اینكه نارسایی ها و مشكلات زیادی وجود داشت و با یك یا دو سال قابل حل شدن نیستند، بیان كرد: به دلیل اعتمادی كه وزیر كشور به بنده داشت سرپرست استانداری به من محول شد ولی هیچ ادعایی در این زمینه ندارم و امیدوارم دوره انتقال را به خوبی طی كنم.

خبیر تأكید كرد: وحدت، انسجام و مسئولیت پذیری شرایطی را فراهم می كند تا قدمی هرچند كوچك در راستای رفاه مردم و حل مشكلات آنها داشته باشیم.

انتهای پیام/و


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.