نفت آبادان به ليگ برتر صعود می كند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ سرمربی تيم فوتبال صنعت‎نفت آبادان گفت: با توجه به‎اينكه در ديدار آخر بايد در خانه مقابل تيم فجر سپاسي قرار بگيريم، با حمايت طرفداران پرشور خود برابر اين تيم به پيروزي مي‎رسيم تا به رقابت‎هاي ليگ برتر صعود كنيم.

 نادر دست‎نشان افزود: حساسيت زياد بازی و استرس بازيكنان نفت آبادان برای صعود به ليگ برتر و همچنين تشويق و حمايت پرشور طرفداران تيم داماش گيلان از تيم خودشان باعث شد تا بازيكنان نفت آبادان ضعيف ظاهر شوند.

وی گفت: البته اين ديدار موقعيت چندانی نداشت و مهمترين موقعيت اين بازی، يك ضربه پنالتی بود كه در دقايق اوليه بازی نصيب ما شد اما متاسفانه نتوانستيم از اين فرصت استفاده كنيم.

سرمربی تيم فوتبال صنعت‎نفت آبادان افزود: در نيمه دوم و به خصوص در دقايق پايانی تيم فوتبال داماش گيلان تيم برتر ميدان بود و بازيكنان ما نتوانستند بازی را تحت كنترل خود درآورند و صاحب موقعيت گلزنی شوند تا در نهايت اين بازی با نتيجه مساوی به پايان برسد.

نادر دست‎نشان گفت: البته اين تساوی بيشتر به ضرر ما تمام شد، چون اگر در اين ديدار پيروز می‎شديم، در ديدار آخر و در آبادان با يك تساوی نيز می‎توانستيم به ليگ برتر صعود كنيم .

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، فوتبال ، تیم ، صعود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.