رئیس اداره حفاظت محیط زیست ریگان گفت در شهرستان ریگان گونه های نادری از جمله اهوی جبیر ایرانی وپرندگان نادری از جمله هو بره داریم که با مشکل نبود آب درمحیط زیست روبرو هستند.

سدنسادبم  ،تهدید تشنگی گونه های نادرحیوانی ریگان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،محمد سعادت نژادگفت این اداره محیط را برای شکارچیان ناامن نمود ودر سالی که گذشت بر گونه های جانوری این شهرستان چند برابر افزایش یافت .

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ریگان بیان داشت با گشت های مستمر وفرهنگ سازی در بین مردم وهمکاری عشایر شهرستان بر گونه های جانوری ریگان افزود

سعادت نژاد تصریح کرد همکاری بیش از 50همیار محیط زیست در مناطق شهرستان بر افزایش گونه های جانوری این شهرستان افزود که همیاران محیط زیست همکاری تنگاتنگی با محیط زیست شهرستان دارند .

وی گفت با راه اندازی این اداره در شهرستان ریگان بعضی از حیات وحش شهرستان در حال جان گرفتن می باشد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ریگان در ادامه با اشاره به حقآبه زیست محیطی از سد نسا بم گفت با رها سازی این حقابه بر گونه های جانوری ریگان افزوده خواهد شد .

سعادت نژاد با اشاره به اینکه اکنون فصل زاد وولد حیوانات نادر در این شهرستان می باشد که به اب نیاز دارند می طلبد مسولین در این امر چاره اندیشی ونسبت به رها سازی آب در این منطقه اقدام نمایند .

وی گفت قطع شدن اب رودخانه ها در اثر سد نسا بم حیات وحش ریگان رو به نابودی رفت که در صورت عدم رها سازی این گونه های جانوری وزیست محیطی از بین خواهند رفت.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: سد ، حیوانات ، تشنگی ، حقابه ، ریگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار