فرمانده سپاه شهداء استان آذربایجان‌غربی گفت: رزمایش الی بیت المقدس ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سردار عابدین خرم امروز در جمع خبرنگاران با تشریح نحوه برگزاری رزمایش الی بیت المقدس اظهار داشت: ما پاسداری خود را مدیون اباعبدالله حسین(ع) می‌دانیم و باید مانند آن حضرت رفتار کنیم و ما پاسداران نظام و کشور اسلامی هستیم.
 
وی افزود: پاسداران به خوبی سخنان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را درک و اجرا میکنند و 40 هزار شهید پاسدار با خون خود مکتب انقلاب اسلامی را تایید کردند و جانبازان سرافراز اسناد شرف و عطر معطر و یادگار آن روزها هستند.
 
خرم در تشریح رزمایش الی بیت المقدس تصریح کرد: گردان‌های بیت المقدس از جمله شناخته شده ترین گردان‌ها و ساماندهی شده و همیشه آماده و آموزش دیده هستند و در طول سال همه آموزش‌ها و تمریناتی که دیده‌اند را در 48 ساعت به نمایش می‌گذارند.
 
وی بیان کرد: در این رزمایش 47 گردان به همراه یک گردان خواهران که متشکل از 500 نفر بوده حضور دارند و این رزمایش 23 و 24 اردیبهشت ماه امسال در کل محدوده جغرافیایی استان آذربایجان‌غربی انجام می‌شود.
 
فرمانده سپاه شهداء آذربایجان‌غربی گفت: ارزیابی‌های این گردان‌ها در دو روز باید به معرض بروز و ظهور برسد و اقتدار و آمادگی گردان‌ها و ارزیابی سسله مراتب آن‌ها و ارتقای توانمندی رزمی و دفاعی یا ماموریت‌های محول شده به آنها و مردمی کردن دفاع و پایان ناپذیر کردن بنیه رزمی و دفاعی از جمله اهداف ما است.
 
خرم افزود: ایجاد وحدت و شناخت متقابل فرماندهان گردان‌ها و یگان‌ها از جمله اهداف ما است و این رزمایش با حجم بالای نیروی انسانی برگزار می‌شود و تجمع 30 هزار نفری در صبحگاه سراسر استان با رمز عملیاتی که توسط سردار فضلی از قرارگاه امام هادی(ع) اعلام می‌شود آغاز شده و این رزمایش در پادگان حیدرلو ارومیه برگزار می‌شود و با آمایش سرزمینی و به تفکیک هرشهرستان برگزار می‌شود.
 
وی بیان کرد: این رزمایش همزمان با آذربایجان‌غربی در استان تهران و استان خراسان رضوی نیز برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.