200 نفر از علاقه مندان به تدریس در جهاد دانشگاه اصفهان به رقابت پرداختند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان گفت: امروز 200 نفر از علاقه‌مندان به تدریس جهت حضور در دوره‌های تخصصی تربیت معلم در جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با هم رقابت کردند.
احمد مکاری با اشاره به  جلساتی که با اداره آموزش و پرورش استان صورت گرفته افزود این دوره ها نیز مانند سایر استان ها در اصفهان تدوین و راه اندازی شده است.
وی افزود: این دوره‌ها با هدف فعالیت علاقه‌مندان به تدریس در مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش طراحی شده و علاقه‌مندان پس از گذراندن مبانی تئوری و دوره کارورزی، امکان تدریس در مدارس غیر دولتی را خواهند یافت.
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان گفت: دوره‌های تخصصی تربیت معلم در رشته های هنر، ورزش، زبان انگلیسی، ریاضی متوسطه اول و دوم، علوم متوسطه اول و فیزیک متوسطه دوم است.
مکاری با بیان اینکه شرط ورود به این دوره‌ها قبولی در آزمون مربوطه است، اظهار کرد: آزمون ورودی دوره‌های جدید برای سومین بار در تاریخ 22 اردیبهشت ماه در دانشگاه اصفهان برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه فرایند اجرایی این دوره‌ها از سال 94 آغاز شده است، خاطرنشان کرد: در تاریخ 2 و 28 بهمن سال گذشته مرحله اول این آزمون‌ها اجرا شد امروز نیز برای 200 نفر ازعلاقه‌مندان و فارغ التحصیلان استان اصفهان برگزار شد.  



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.